Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: در حال حاضر تاکنون سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه پایاب سد عمارت گرمی اختصاص یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ولی اسماعیلی صبح امروز در دیدار با فرماندار شهرستان گرمی اظهار داشت: در راستای اجرای پروژه‌های آبی خوشبختانه اعتبارات مناسبی تخصیص یافته و برنامه‌ریزی برای اتمام آن‌ها در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که در حال حاضر تاکنون سه هزار و 800 میلیارد ریال اعتبار به پروژه سد عمارت گرمی اختصاص یافته است بیان کرد: با تخصیص این اعتبارات پیشرفت فیزیکی این پروژه از مرز 93 درصد گذشته و تلاش و جدیت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است.

نماینده مردم گرمی در مجلس تصریح کرد: از محل فاینانس نیز یک هزار میلیارد ریال و از منابع وزارت نیرو یک هزار میلیارد ریال به این پروژه در نظر گرفته شده و مابقی اعتبار نیز با تلاش مسئولان و نمایندگان به این پروژه اختصاص می‌یابد تا هر چه سریع‌تر شاهد اتمام پروژه و حل مشکلات و دغدغه کشاورزان باشیم.

اسماعیلی تصریح کرد: اراضی این شهرستان با احداث پایاب سد توسعه قابل توجهی می‌یابند و بدون شک اتمام این پروژه پیشرفت اساسی در شهرستان گرمی را رقم می‌زند که امیدواریم برنامه‌ریزی با تزریق اعتبارات به موقع و مناسب در دستور کار باشد.

اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های آب مهاباد با دستور وزیر نیرو تخصیص می‌یابدتأکید بر اصلاح ساختار آب و انرژی در دیدارِ اردکانیان با قالیبافنماینده اردبیل در مجلس: برطرف شدن بحران آب شرب در اردبیل نیازمند مدیریت بهینه است

وی با اشاره به این که با بهره‌برداری از این سد 15 میلیون متر مکعب آب برای شرب تأمین می‌شود اظهار کرد:  103 میلیون متر مکعب نیز برای بخش کشاورزی و امور زیست محیطی در دستور کار قرار گرفته که برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته است.

انتهای پیام/132/ی

R41374/P/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... بوشهر| افتتاح تونل انحرافی و آغاز ساخت فرازبند "سد دالکی" به روایت تصاویر تونل‌های انحراف آب "سد دالکی" استان بوشهر افتتاح شد استاندار گلستان: ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل سد نرماب اختصاص یافت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بوشهر| افتتاح تونل انحرافی و آغاز ساخت فرازبند "سد دالکی" به روایت تصاویر تونل‌های انحراف آب "سد دالکی" استان بوشهر افتتاح شد استاندار گلستان: ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل سد نرماب اختصاص یافت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش ویدئویی| بی‌نیازی ایران از واردات ورق فولاد/ ابرطرح نورد گرم ۲ فولاد مبارکه با نام سردار سلیمانی به امضا رسید ۲ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۳ نیمه تمام ماندن یک پروژه پس از ۱۲ سال/ صدای سوت قطار در سبزوار شنیده می‌شود؟ ۴ گزارش| وقتی کرونا به پیر و جوان رحم نمی‌کند / افزایش مجدد ‌ابتلا به کووید ‌۱۹ در بین سنین ۲۵ تا ۴۵ سال ۵ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۶ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۷ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند ۸ نان زنان سرپرست خانوار در شب بازار بندرعباس آجر شد/ چرا مسئولان شهرداری و فرمانداری بی‌تفاوت شده‌اند؟ مهمترین اخبار استانها گزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟ گزارش ویدئویی|بی‌مهری به شاهکار تاریخی دوران زندیه / "حمام پاشاخان" ‌‌زیر خاک مدفون شده است‌ صدور کیفرخواست برای ۲۱ متهم پرونده اداره کل غله استان کرمان + ۷ اتهام اصلی متهمان روایت تسنیم از مرداد ماه خونین شیراز علیه رژیم پهلوی در سال ۵۷ / چرا علمای شیراز «استیضاح از رژیم غیرقانونی‌» را اعلام کردند؟ مهمترین اخبار تسنیم جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود اشتغال ۶ هزار و ۷۵۰ نفری با طرح یارانه دستمزد/اجرای فاز دوم طرح در انتظار تأمین بودجه انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی/ ۴۴۵ متخلف ارزی بازداشت شدند واعظی: وزیر پیشنهادی صمت بزودی به مجلس معرفی خواهد شد گسترش اعتراضات در فلسطین اشغالی؛ آیا «نتانیاهو» به سرنوشت «رابین» دچار خواهد شد؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد ریال سد دالکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: هشت میلیارد و ۹۴۲ میلیون ریال حمایت مالی و تشویقی در پارسال به استان اختصاص یافته و جذب شده است.

جمشید نوری افزود: هدایت، حمایت و ترویج فرهنگ تعاون و کمک به شرکتهای تعاونی برتر، اجرای دوره های آموزشی، اجرای طرحهای تحقیقاتی، نظارت بر عملکرد تعاون ها، حمایت از حقوق اعضا و انجام حسابرسی از شرکتها از جمله اهداف اختصاص این اعتبار بوده است.

نوری اظهارکرد: در این راستا بیش از سه میلیارد ریال برای ترویج فرهنگ تعاون در آذربایجان‌غربی اختصاص یافته و هزینه شده است.

وی  گفت: پارسال ۲۵ هزار و ۴۰۰ نفرساعت دوره آموزشی رایگان حضوری و مجازی با حضور اعضا و ارکان شرکتهای تعاونی در استان اجرایی و بیش از یک میلیارد ریال برای اجرای این دوره ها هزینه شده است.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با هدف کمک به تعاونی های دارای اعضای سه دهک اول درآمدی هم سال گذشته ۷۰۰ میلیون ریال به تعاونی های فرش دستباف استان اختصاص داده شد.

 

 

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز