Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه «کانتربری» از انتصاب «ابراهیم عبدالحلیم» به عنوان اولین مشاور و مسئول امور دینی و مذهبی مسلمان در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « indiaeducationdiary»،دانشگاه «کانتربری» از انتصاب «ابراهیم عبدالحلیم» به عنوان اولین مشاور و مسئول امور دینی و مذهبی مسلمان در این دانشگاه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«ابراهیم عبدالحلیم»،امام جماعت سابق مسجد «لینوود» کریستچرچ ،رئیس سابق فدراسیون انجمن های اسلامی نیوزیلند، سفیر سابق صلح نیوزیلند و معاون کنونی شورای میان ادیانی کریستچرچ حالا کار خود را به عنوان مشاور امور دینی و مذهبی در دانشگاه «کانتربری» آغاز کرده است.

 

وی در سال 2019 میلادی جایزه اتحاد میان ادیانی را به دلیل نقشی که به عنوان رهبر معنوی پس از حملات 15 مارس به مساجد کریستچرچ ایفا کرد،دریافت کرد.

 

مانند دیگر مشاوران ،مشاور مسلمان نیز برای فراهم کردن حمایت های معنوی از دانشجویان دانشگاه کار می کند ، به دانشجویان در مسائل و امور مربوط به دین مشاوره می دهد و ارتباط هایی را با دیگر ادیان و جامعه وسیع تر کانتربری برقرار می کند.

 

«ریوردند اسپانکی مور» مشاور ارشد دانشگاه کانتربری در این باره گفت: ما مفتخر به استقبال از «ابراهیم عبدالحلیم» به عنوان یکی از مشاوران دانشگاه هستیم که می تواند به ما در بهبود بخش معنوی زندگی دانشجویان کمک کند.

 

وی افزود: ما از همه دانشجویان و کارکنان دانشگاه می خواهیم بدانند که فردی در اینجا هست که آنها را درک می کند و آماده رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها است.

 

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشاور مسلمان نیوزیلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روح‌الله دهقانی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب کرد.

روح الله دهقانی در بخشی از حکم انتصاب میرآبادی آورده است: با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می‌رود علاوه بر انجام کلیه مأموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذی‌ربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
  • کشتی گیر آمریکایی: بسیاری از دانشجویان آمریکایی به اسلام گرویدند
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب