Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@04:57:17 GMT

ضارب مامور پلیس و قاتل شهروند قمی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۷۲۱۸

ضارب مامور پلیس و قاتل شهروند قمی دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت: در پی تماس با ۱۱۰ مبنی بر حضور فردی مسلح با لباس مبدل زنانه در یکی از مجتمع‌های مسکونی در پردیسان قم، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله عوامل انتظامی به محل موردنظر اعزام شدند.

وی گفت: مدیر مجتمع مسکونی نیز برای هدایت ماموران، آن‌ها را همراهی و با احساس تکلیف سعی در کمک‌رسانی برای دستگیری متهم داشت که پس از گشودن در واحد مسکونی موردنظر، ضارب با آمادگی قبلی اقدام به تیراندازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در این حادثه متهم، مامور پلیس را از ناحیه پهلو و کتف و مدیر مجتمع را نیز از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرار داده و متواری می‌شود.

میرفیضی گفت: مجروحان حادثه بلافاصله توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل که در حال حاضر وضعیت عمومی مامور، رضایت‌بخش اعلام‌شده لیکن متاسفانه مدیر مجتمع به‌رغم تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحت وارده فوت می‌کند.

وی اضافه کرد: با تشکیل تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم و با هماهنگی دستگاه قضایی، دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت و درحالی‌که نامبرده با خودرو پژو ۴۰۵ قصد خروج از قم و عزیمت به یکی از استان‌های هم‌جوار را داشت شناسایی و با شلیک چندین گلوله خودرو وی متوقف، متهم دستگیر و در بازرسی از خودرو پژو، سلاح کمری که با آن تیراندازی کرده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: پس از انتقال ضارب به پلیس آگاهی استان، نامبرده طی تحقیقات صورت گرفته به جرم خود اعتراف کرد که پس از تحقیقات تکمیلی، برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی استان معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی قم قم پلیس آگاهی ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی قم قم پلیس آگاهی ناجا فرماندهی نیروی انتظامی قم قم پلیس آگاهی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می رساند و سریعا از محل متواری می‌شود.

سردار الهی بیان کرد: ماموران پس هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگرد های خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان، با بیان این که متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان گفت متهم: جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900186

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند