Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: برخی مدعی هستند که مرزبانان با کولبران مقابله می کنند این در حالی است که این اظهارات کذب است و این عزیزان همواره مورد حمایت مرزبانان هستند.

سردار احمدعلی گودرزی با بیان اینکه بحث کولبران با قاچاقچیان در مرزها متفاوت است، اظهار داشت: برخی افراد با اظهارنظرهای غیرکارشناسی در حق مرزبانان بی مهری می کنند و ادعا دارند مرزبانان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با کولبران مقابله می کنند که این اظهارات و نظرات کذب محض است و این عزیزان همواره مورد حمایت مرزبانان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کولبر واقعی، در زمان، مسیر تردد و همچنین کالای مشخص از مبادی رسمی ورود و خروج می کند، این در حالی است که آن دسته از افرادی که به صورت غیرمجاز و غیرقانونی قصد ورود کالای قاچاق به کشور را دارند، قاچاقچی محسوب می شوند و برخورد با آنان خواسته مرزنشینان است.

بر اساس گزارش سایت پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن احترام به کولبران و حمایت از آنان اعلام می دارد، مرزبانان در کنار مرزنشینان با اقتدار از مرزهای ایران اسلامی حراست می کنند و تحت هیچ شرایطی اجازه ورود کالای قاچاق و غیرمجاز به کشور را به قاچاقچیان نمی دهند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی

فرمانده انتظامی استان کردستان با تسلیت شهادت شهید "فرزین بلیان " از نیروهای مرزبانی در منطقه مرزی بانه، گفت: بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت. - اخبار استانها -

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با تسلیت شهادت احدی از کارکنان وظیفه مرزبانی استان کردستان، اظهار داشت: این واقعه تلخ و جنایتکارانه در به شهادت رساندن مرزبان عزیزمان "فرزین بلیان" در منطقه مرزی بانه همه ما را اندوهگین و بار دیگر اوج قساوت و کینه دشمنان این مرز و بوم مقدس را برملا ساخت. 

وی با اشاره به فرموده قرآن «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» گفت: خداوند به رسول اکرم(ص) فرموده (ای پیامبر) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. شهدا همواره زنده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان در برهم زدن امنیت کشور تصریح کرد: عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

وی بیان کرد: امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و دلاورمردان بی‌ادعایست که در اقصی نقاط کشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و در این راستا، شهادت غیورمردان مرزبانی همچون شهید «بلیان» شاهدی بر این ادعا است.

آزادی عنوان کرد: اینجانب ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی و آرزوی سلامتی کامل برای مجروحان این حادثه تلخ، شهادت مظلومانه این مرزبان دلیر و شجاع را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی)،  پرسنل خدوم مرزبانی استان و خانواده معظم این شهید و مردم شهیدپرور و انقلابی استان کردستان و کرمانشاه تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران