Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@03:22:53 GMT

کاهش دما و بارش باران طی عصر امروز و فردا در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۷۹۷۵

کاهش دما و بارش باران طی عصر امروز و فردا در اردبیل

سیاوش محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده طی امروز (سه شنبه) با توجه به تداوم فعالیت سامانه ناپایدار و تقویت پرفشار در سطح زمین، آسمان استان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد خزری (گاهی تند) پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در اوقات عصر در سطح استان شاهد کاهش دما و بارش باران خواهیم بود و در برخی مناطق کوهپایه ای و ارتفاعات رگبار و رعد و برق دور از انتظار نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از روز چهارشنبه (۱۵ مردادماه) اندکی از شدت ناپایداری و ابرناکی هوا کاسته می‌شود ولی با توجه به همراهی شرایط فصلی و محلی با این ناپایداری‌ها، در برخی ساعات به ویژه ساعات بعد از ظهر و عصر رشد ابرهای هم‌رفتی و رگبار پراکنده باران و یا رعد و برق پیش بینی می‌شود.

محمدی ادامه داد: طی امروز فیروز آباد کوثر با حداکثر دمای ۳۴ درجه و اردبیل با حداکثر دمای ۲۲ درجه به ترتیب به عنوان گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به پیش بینی‌ها و بررسی‌های به عمل آمده توصیه می‌شود دمای گلخانه‌ها و مرغداری‌ها کنترل شود، مردم از چادر زدن و تردد در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند و از صعود به ارتفاعات به ویژه در ساعات عصر جدا پرهیز شود.

کد خبر 4990465

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی اردبیل سیاوش محمدی بارش باران ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم اقامه نماز جمعه بیرجند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجلس شورای اسلامی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی امروز جو استان اردبیل در بیشتر ساعات صاف و گاهی همراه با وزش باد ملایم خواهد بود.

وی با بیان اینکه تا روز چهارشنبه پدیده‌ی قابل توجهی برای شهرهای استان انتظار نمی‌رود، افزود: در طول هفته افزایش چند درجه‌ای دما، غالباً در شمال و مرکز استان، پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: از اواخر روز چهارشنبه با نفوذ زبانه‌های کم فشار سطح زمین و گذر موج از تراز میانی جو بر میزان ناپایداری‌ها افزوده خواهد شد.

کوهی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فصلی و محلی در روز پنجشنبه و جمعه بارش‌های رگباری توأم با رعدوبرق در سطح استان انتظار می‌رود.

کد خبر 6091176

دیگر خبرها

  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • هشدار بارش‌ شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد