Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@16:48:24 GMT

سریال جدید ده نمکی قصه ای تخیلی دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۸۰۶۵

سریال جدید ده نمکی قصه ای تخیلی دارد

به گزارش افکارنیوز،

پس از انتشار خبر ساخت سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی، برخی رسانه‌ها درخصوص موضوع سریال گمانه‌زنی‌ کردند و شخصیت‌های آن را به برخی شخصیت‌های مطرح کشور و دولت نسبت دادند.

اخبار فرهنگ و هنر - محمد خزاعی تهیه‌کننده سریال « دادستان » در واکنش به این اخبار و گمانه‌زنی‌ها گفت: داستان «دادستان» تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود؛ اما همه مسئولان و مدیران باید آن را ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سریال با همه کار‌های مسعود ده‌نمکی، فرق و فضایی پلیسی معمایی و اکشن دارد.

او با اشاره به آغاز تصویربرداری سریال از اول مردادماه، گفت: «دادستان» در ۱۵ قسمت ساخته می‌شود و تاکنون ۲۰ درصد از کار تصویربرداری شده است. این سریال بیش از ۱۰۰ لوکیشن دارد و گروه با برنامه‌ریزی دقیق و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار را جلو می‌برد.

خزاعی با اشاره به حضور بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون در این مجموعه تلویزیونی، افزود: حدود ۱۲۰ بازیگر در این سریال جلوی دوربین می‌روند که از این تعداد ۲۰ نفر بازیگر حرفه‌ای و مابقی بازیگران تئاتر و چهره‌های هنری جوان هستند.

این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در ادامه گفت: در این سریال صحنه‌های اکشن و جذاب زیادی داریم که امیدوارم مخاطبان در زمان پخش از آن لذت ببرند.

خزاعی در پایان گفت: حدود ۹۰ درصد سریال در تهران تصویربرداری می‌شود و مابقی آن در یکی از کشور‌های منطقه تصویربرداری خواهد شد.

گفتنی است؛ تاکنون بازیگرانی چون هومن برق‌نورد، بهنوش بختیاری ، علی سلیمانی، سحر قریشی ، علیرضا استادی، اصغر نقی‌زاده و هلیا امامی جلوی دوربین مسعود ده‌نمکی رفته اند.

 

فیلمنامه سریال «دادستان» که فضایی پلیسی و معمایی دارد، بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی به سرپرستی مسعود ده‌نمکی و تیم نویسندگان کریم خودسیانی و پدرام کریمی به نگارش درآمده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مسعود ده نمکی دادستان سریال سینما و تلویزیون بهنوش بختیاری سحر قریشی مسعود ده نمکی دادستان سحر قریشی بهنوش بختياری مسعود ده نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی فصل خوب و آرامی را در هوادار سپری کرده است. او از ابتدای فصل در ترکیب اصلی بنفش‌ها حضور داشت و در ۲۵ بازی متوالی لیگ و حذفی به میدان رفت.

حالا در بازی برابر مس سونگون در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، مسعود شجاعی که رفاقت دیرینه‌ای هم با حقیقی دارد به‌طور کامل به گلر مورد اعتمادش استراحت داده است.

علیرضا حقیقی با انتشار یک استوری برای هم‌تیمی‌هایش آرزوی موفقیت کرد. در این مسابقه آرشا شکوری، گلر تیم ملی نوجوانان فیکس شده است.

دیگر خبرها

  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • (ویدیو) انتشار سند همکاری مسعود رجوی با ساواک
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • (ویدئو) مسعود ده‌نمکی: پدرم می‌گفت بین من و خمینی یکی رو انتخاب کن
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش/ چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی‌کند؟