Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جلسه آنلاین داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد. تاریخ انتشار: 11:53 - 14 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۶۵۷

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست آنلاین AFC به منظور ارزیابی برنامه‌های کمیته داوران و توسعه داوری در فوتبال ایران با حضور مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون و علیرضا سهرابی، پریا شهریاری و دانیال مرادی امروز صبح (سه شنبه ۱۴ مرادماه) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست گزارش کاملی از آخرین وضعیت داوری فوتبال ایران و فعالیت‌های صورت گرفته ارائه گردید.

همچنین نمایندگان AFC پرسش‌هایی را درباره جزئیات فعالیت داوران در لیگ‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان مطرح کردند.

در ادامه اسماعیل صفیری، رییس کمیته و علیرضا سهرابی، رییس دپارتمان داوران گزارش تفصیلی از آخرین وضعیت داوران فوتبال کشور و ساختار کمیته و دپارتمان داوران فدراسیون ارائه کردند و به تشریح جزئیات و مشروح فعالیت‌های دپارتمان داوران پرداختند.

بیشتر بخوانید: اعلام اسامی داوران دیدار معوقه استقلال و سپاهان در جام حذفی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال کمیته داوران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد