Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور از برپایی کاروان‌های شادی غدیر به مدت ۱۰ شب در پایتخت کشور خبر داد. - اخبار فرهنگی -

سعید سعادتی معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم با اشاره به ویژه‌برنامه‌های این ستاد در دهۀ امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم گفت: دهۀ امامت و ولایت یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخی و هویتی شیعه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسل امروز به ویژه نوجوانان و جوانان نیاز دارند تا با پیام‌های ناب غدیر و عقبۀ فکری آن آشنا شوند، به همین منظور یک مسابقه کتابخوانی ویژه نوجوانان و جوانان و یک مسابقه هم ویژه عموم مردم که جوایزی نیز برای برگزیدگان آنها پیش‌بینی شده است، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رویکرد شادی و نشاط اجتماعی در نظر گرفته شده برای این ایام اظهار کرد: در این راستا امسال کاروان‌های شادی غدیر را برپا خواهیم کرد؛ با توجه به جلساتی هم که با مسئولان ستاد مقابله با کرونا داشتیم، آنها پروتکل‌هایی را برای این کار اعلام کردند و مجوز برپایی این جشن‌ها از سوی آنان صادر شد.

سعادتی اضافه کرد: این کاروان‌ها با حضور مبلغان به ویژه در حوزه کودک و نوجوان در خیابان‌ها و محلات با اجرای سرود، پرده‌خوانی و روایتگری غدیر به حرکت در می‌آیند. کاروان‌های شادی غدیر به صورت گردشی برنامه‌ها را اجرا می‌کنند و در تهران قرار است در 40 نقطۀ شهر جشن شادی برپا کنند. این کاروان‌ها از شب عید غدیر فعالیت خود را به مدت 10 شب آغاز می‌کنند.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد با اشاره به ظرفیت گروه‌های سرود کانون‌های مساجد خاطرنشان کرد: طی فراخوانی که به تمامی گروه‌های سرود اعلام شده، از بین 1200 گروه سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، حدود 180 گروه برای عید غدیر برنامه خود را آماده کرده‌اند تا در محل‌های خود به اجرای برنامه بپردازند و حتی قرار است به صورت مجازی نیز پخش شود. این گروه‌های سرود در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه در مناطقی از تهران نیز به اجرای میدانی خواهند پرداخت.

فرحزاد: فقط تماشاگر عید غدیر نباشیمدیوارنگاره غدیری میدان ولیعصر(عج) رونمایی شد+عکسطرح بزرگ اطعام 14 هزار نفری "ضیافت علوی"/ رویش همدلی عید غدیر همچنان ادامه داردفراخوان هفتمین دورۀ مسابقۀ سراسری "فائزون غدیر" منتشر شدحدیث غدیر| عید غدیر ملائک «نثار فاطمه» به یکدیگر هدیه می‌دهند

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط عید غدیر خم مسجد بیشتر بخوانید... عزای امام حسین(ع) به جامعه نشاط و پویایی می‌بخشد/ هیئتی‌ها پایبند به اصول بهداشتی در محرم‌اند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عزای امام حسین(ع) به جامعه نشاط و پویایی می‌بخشد/ هیئتی‌ها پایبند به اصول بهداشتی در محرم‌اند واژه های کاربردی مرتبط عید غدیر خم مسجد پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ چرا ایندیپندنت از فعالیت شبکه‌های برون مرزی ایران نگران است؟ ۲ تبیین پیام‌های اسلام نیازمند غدیر بود/ چه عواملی موجب تشتت پس از اعلام ولایت امیرالمؤمنین(ع) شد؟ ۳ شهیده‌ای که کفنش حرم امام رضا (ع) را طواف کرد ۴ «بی ماسک پشیمانم و با ماسک پریشان»/ از حافظ تا بابا طاهر؛ شوخی شاعران با کرونا ۵ دستورالعمل وزارت بهداشت برای محرم/ برگزاری جلسات در فضای باز اولویت باشد ۶ شروع ضبط "دست‌فرمون"/ پاییز به آنتن می‌رسند؟ ۷ اخبار مستند|مستندی از «آیت‌الله خویی» ساخته شد/ تأثیر کرونا بر عواطف انسانی در قاب «خاکریزهای سفید» ۸ مادر شهیدان شمشیری به فرزندان شهیدش پیوست مهمترین اخبار فرهنگی عزای امام حسین(ع) به جامعه نشاط و پویایی می‌بخشد/ هیئتی‌ها پایبند به اصول بهداشتی در محرم‌اند شرایط سخت فیلمبرداری سریال پُربازیگر دفاع‌مقدس/ "سامو بندری" همچنان بلاتکلیف تبیین پیام‌های اسلام نیازمند غدیر بود/ چه عواملی موجب تشتت پس از اعلام ولایت امیرالمؤمنین(ع) شد؟ شروع ضبط "دست‌فرمون"/ پاییز به آنتن می‌رسند؟ مهمترین اخبار تسنیم بانک مرکزی: معرفی سری جدید صادرکنندگان متخلف به قوه قضائیه/۲۵۰ صادرکننده‌ای که معرفی کردیم یک دلار هم برنگردانده بودند تصویب کلیات طرح تامین کالاهای اساسی در کمیسیون بودجه جهاد اسلامی: رژیم صهیونیستی هرگز قادر به پیروزی در برابر مقاومت نخواهد بود واعظی: وزیر پیشنهادی صمت بزودی به مجلس معرفی خواهد شد گزارش تسنیم| ضرر ۲۸۰۰ میلیارد تومانی «هیات دولت» حسن روحانی به سفره ۱۴ میلیون کارگر درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عید غدیر خم مسجد عید غدیر خم مسجد کانون های مساجد فرهنگی هنری شادی غدیر کاروان ها عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بخشدار ممبی گفت: این گروه جهادی ۲۰ نفره با کمک اهالی بخش در قالب دو گروه  به ساخت این مسجد اقدام کردند.
عبدالصالح داستان افزود: این مسجد در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و زیربنای ۲۰۰ متر مربع برای رفاه حال اهالی و استفاده گردشگران و مسافران در این منطقه احداث شد.
وی گفت: برای ساخت این مسجد بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد.
خوبپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج بخش ممبی افزود: همه هزینه‌های ساخت مسجد از طریق کمک‌های مردمی و اعضای شرکت کننده در این اردوی جهادی تهیه شد.
فرمانده حوزه بسیج دانشگاه پیام نور یاسوج هدف اصلی این گروه را محرومیت زدایی از روستا‌ها و توسعه مناطق کمتر برخوردار عنوان کرد.
رستمی افزود: روستای دره بید از توابع بخش ممبی شهرستان بهمئی است .

دیگر خبرها

  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند