Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@02:14:01 GMT

توقیف خودرو حامل مواد ضدعفونی کننده در خرم آباد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۸۸۵۰

توقیف خودرو حامل مواد ضدعفونی کننده در خرم آباد

سردار حاجیان نسب از توقیف یکدستگاه خوردو سایپا حامل مواد ضدعفونی کننده خارج از شبکه توزیع خبر داد و گفت: با متخلفان برخورد قاطع قانونی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سردار حاجی محمد مهدیان نسب»  امروز(14 مرداد) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:  ماموران بخش انتظامی زاغه شهرستان خرم آباد حین کنترل و گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یکدستگاه خودرو سایپا حامل بار مظنون که پس از توقیف و بازرسی از داخل خودرو مشخص  شده است این خودرو حاوی مواد ضدعفونی کننده (الکل اتانول 96درصد ) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرمانده انتظامی استان لرستان افزود: پس از انتقال خودرو به داخل مقر انتظامی و شمارش مشخص شد خودرو حامل 150 کارتن حاوی 2 هزار و 400 بطری 600 سی سی  الکل اتانول  درصد است.

 

وی با بیان اینکه  ارزش ریالی مواد مکشوفه یک میلیارد و دویست میلیون ریال است، ابراز کرد: با تشکیل پرونده قضایی برای متهم، کالای مکشوفه تحویل مراجع ذی صلاح شده است. 

 

سردار مهدیان نسب گفت: متاسفانه عده اي  افراد سود جو و فرصت طلب با سوء استفاده از شرایط موجود به جاي همدردي با مردم، در جهت مطامع دنيوي خود به دنبال سودجویی از طریق نا مشروع هستند.

 

فرمانده انتظامی استان لرستان اظهار کرد: از همه شهروندان می خواهیم  هرگونه اخبار و اطلاعاتی در این زمینه را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی و قاطع صورت گیرد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواد ضدعفونی کننده برخورد قاطع نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابورگفت:با اعلام یکی از شهروندان نیشابوری مبنی بر سرقت سنگ‌های فیروزه از مغازه وی، ماموران دایره تجسس کلانتری  عملیات رد یابی وی را آغاز و وی را شناسایی کردند.

سرهنگ حسبن احمدی افزود: متهم پس از شناسایی و هماهنگی‌های قانونی، دستگیر و خودرو وی نیز توقیف شد.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم سنگ‌های فیروزه سرقتی به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی نیشابوربا بیان اینکه؛ متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، افزود: تحقیقات از متهم برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

سرهنگ احمدی گفت: سارق پس از سرقت با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ از محل متواری شده بود که همین اطلاعات موجی سهولت کار پلیس شد.

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری