Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی‌ که طرح مالیات بر خانه‌های خالی و ابعاد مختلف آن به‌ منظور کاهش معضلات بازار مسکن در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است، بسیاری بر این باورند که این طرح کاربردی نیست و مالکان بدون فروش و اجاره می‌توانند مالیات ملک خود را بپردازند و دغدغه‌ای را در این زمینه نداشته باشند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام کیلید، بنا به گفته مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در اصلاحیه قانون مالیات بر خانه‌های خالی بر اساس متوسط درآمد ماهیانه برای ارزش اجاره خانه در شهر تهران حدود ۵۴ میلیون تومان در نظر گرفته‌ شده که مالیات آن بر پایه مالیات مستقیم حدود ۸ میلیون و سیصد هزار تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس مالیات خانه‌های خالی را در سال اول حدود ۵۰ میلیون تومان، در سال دوم ۱۰۰ میلیون تومان و در سال سوم ۱۵۰ میلیون تومان اعلام کرده است که به نظر می‌رسد با این میزان برای مالکان خالی نگه‌داشتن ملک مرقوم به‌صرفه نخواهد بود.

در این شرایط مالکان برای عدم پرداخت مالیات خانه‌های خود مجبور به اجاره آنها خواهند شد که این امر میزان عرضه خانه‌های اجاره‌ای را افزایش می‌دهد و با افزایش میزان عرضه و وفور خانه‌های اجاره‌ای قیمت‌ها کاهش‌ یافته و شکلی کنترل‌شده تر را خواهد یافت.

خرید آپارتمان در الهیه

الهیه یکی از محله‌های خوش‌نام و معروف شمال شهر تهران به شمار می‌رود که در منطقه ۱ شهرداری قرار گرفته است. این محله از شمال با تجریش، از جنوب با پل صدر، از غرب با خیابان ولیعصر و از شرق با خیابان شریعتی همسایه است و به دلیل برخورداری از بهترین امکانات زندگی یکی از محله‌های مرفه نشین شمال تهران محسوب می‌شود.

با توجه‌ به شرایط خاص و مطلوب زندگی در این محله افراد زیادی علاقه‌مند به خرید آپارتمان در الهیه هستند اما بالا بودن قیمت خرید آپارتمان در الهیه باعث شده که تنها افرادی که از لحاظ درآمدی در سطح بالایی هستند در این محله امکان خریداری ملک را داشته باشند.

در یک نگاه کلی می‌توان گفت که بافت محله الهیه نوساز و مدرن است وجود برج‌های لوکس و خاص در این محله باعث شده که متقاضیان فراوانی درصدد خرید آپارتمان در الهیه و سکونت در برج‌های لوکس آن باشند.

در این محله برج‌های دوقلو و چناران پارک با برخورداری از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین امکانات از برج‌های صاحب‌نام به شمار می‌روند که بیشتر متقاضیان علاقه‌مند به سکونت در این برج‌ها و چشیدن طعم زندگی مدرن در آنها هستند.

علاوه بر برج‌های صاحب‌نام این منطقه، وجود مجتمع‌های مسکونی خلوت و دنج، مراکز خرید و تجاری مطرحی همچون سام سنتر، مدرن الهیه و کویین سنتر و همچنین وجود باغ‌های زیبایی همانند باغ سفارت ترکیه و آلمان در کنار باغ شرکت نفت، موزه‌های دکتر حسابی و موزه موسیقی ایران این منطقه را جذاب‌تر کرده و باعث شده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در الهیه بدون نیاز به تردد به نقاط مختلف شهر با بهره‌گیری از این امکانات اوقات خوشی را سپری کنند.

از آنجا که محله الهیه یکی از مناطق اعیان‌نشین و مدرن تهران به شمار می‌رود قیمت خرید آپارتمان در این منطقه بسیار بالاست به‌ نحوی‌ که در خیابان‌های گلناز، فرشته، فلسطین، پارسیا و صحرا آپارتمان‌های با قیمت‌های بالاتری عرضه می‌شود بنابراین متقاضیان خرید آپارتمان در الهیه برای سکونت در این محله می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید از بین فایل‌های ثبت شده ملک مورد نظر را بین متری ۴۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۵۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان جستجو کرده و پس از انتخاب و بازدید نهایی اقدام به خریداری ملک کرده و زندگی در محله‌ای جذاب را تجربه کنند.

اجاره آپارتمان در فرمانیه

فرمانیه هم یکی دیگر از محله‌های گران‌قیمت تهران محسوب می‌شود این محله که در شمیرانات و منطقه ۱ شهرداری تهران قرار گرفته، یکی از مناطق پرتقاضا برای سکونت به شمار می‌رود. فرمانیه از شمال با نیاوران، از جنوب با بزرگراه صدر، چیذر و بلوار اندرزگو همسایه است و از غرب به دزاشیب و در نهایت از شرق به پاسداران و اقدسیه می‌رسد.

بیشتر ساکنان این محله اعیان‌نشین‌ها هستند و از سطح درآمدی بالایی برخوردارند. بنابراین افراد متقاضی اجاره آپارتمان در فرمانیه باید بودجه قابل‌توجهی را برای اجاره ملک در این محله خاص در نظر گرفته باشند.

در محله فرمانیه وفور آپارتمان‌هایی لوکس و زیبا با امکاناتی خاص همچون سونا، جکوزی، استخر، سالن‌های ورزشی و سینمای خانگی زندگی مجللی را برای ساکنان ایجاد کرده است از سوی دیگر وجود برج‌های خاص و با امکاناتی همچون برج فرمانیه، برج آسمان و برج‌های دوقلوی فرمان این محله را به محله‌ای اعیان‌نشین و مدرن تبدیل کرده است.

به‌طورکلی قیمت خرید و اجاره آپارتمان در فرمانیه بسیار بالاست بنابراین متقاضیان اجاره آپارتمان در فرمانیه برای سکونت در این محله جذاب و مدرن می‌توانند ضمن درنظرگرفتن بودجه بالا با مراجعه به سامانه هوشمند کیلید با بررسی فایل‌های ثبت شده برای اجاره ملک در این محله به جستجوی ملک موردنظر خود بپردازند و پس از مشاهده تصاویر واقعی از ملک با شماره درج شده در آگهی تماس حاصل کرده و ضمن بازدید حضوری و انتخاب ملک اقدام به عقد قرارداد اجاره کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید آپارتمان در الهیه اجاره آپارتمان در فرمانیه اجاره آپارتمان در فرمانیه خرید آپارتمان در الهیه میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

بازارنیوز به بررسی قیمت خانه در تهران پرداخته است.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ بر اساس قیمت‌های معامله شده در بازار مسکن، قیمت خانه در تهران به شرح زیر است.

 

 

برچسب ها: قیمت مسکن ، قیمت آپارتمان ، قیمت آپارتمان در تهران ، بازار مسکن ، بازار مسکن تهران لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9Y

دیگر خبرها

  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • رستاخیز یکخوابه ها در تهران / اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر
  • اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر در تهران؛ رستاخیز یکخوابه‌ها
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • تخت معاینه تاشو: کیفیت بالا، قیمت مناسب
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک