Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:28:08 GMT

غارعلیصدر برای پذیرش گردشگران آماده است

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۸۹۴۱

غارعلیصدر برای پذیرش گردشگران آماده است

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از برنامه ریزی برای پذیرش گردشگران در ایام تعطیلات پیش رو خبر داد و گفت: امکان بازدید از غارعلیصدر با رعایت پروتکل های بهداشتی فراهم شده است.

مهدی مجیدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه برای پذیرش گردشگران در غارعلیصدر در ایام تعطیلات پیش رو برنامه ریزی شده است، افزود: بازدید گردشگران و مسافران از غارعلیصدر با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در ابتدای ورود مسافران به مجموعه غارعلیصدر و در گیشه بلیت فروشی، ماسک رایگان در اختیار مسافران و گردشگران قرار می گیرد، ادامه داد: مسافران باید با ماسک در غار حضور و تردد داشته باشند.

مجیدی با یادآوری اینکه هشدارهایی برای رعایت نکات بهداشتی در محل تردد افراد نصب شده تا مسافران با رعایت آنها در امان باشند، اظهار کرد: اجازه هیچ گونه تجمع در غار به افراد داده نمی شود و نفرات با رعایت فاصله گذاری فیزیکی از غار دیدن می کنند.

وی با بیان اینکه کارکنان شرکت علیصدر نیز دوره های آموزشی لازم را سپری کرده اند تا با رعایت نکات ذکر شده سلامت مسافران تأمین شود، گفت: گندزدایی تجهیزات غار علیصدر به صورت روزانه انجام می شود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه ویلاهای اقامتی عباس آباد نیز در روزهای شنبه تا سه شنبه برای تمام مراجعان تخفیف ۵۰ درصدی خواهد داشت و در روزهای پایانی هفته ۳۰ درصد تخفیف برای اقامت افراد در این ویلاها لحاظ می شود، یادآور شد: شرایط برای گذران ایام تعطیلات پیش رو در مناطق گردشگری همدان مهیا شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری غار غار عليصدر طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم

سیل امروز در شهرستان شبستر هیچ گونه تلفات جانی به دنبال است و منجر به ورود خسارت به حدود ۴ دستگاه خودرو شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در برخی مناطق استان از جمله انگشتجان شبستر سیل رخ داده است، گفت: سیل امروز هیچ گونه تلفات جانی به دنبال نداشته است و منجر به ورود خسارت به حدود 4 دستگاه خودرو شد.

فرماندار شهرستان شبستر نیز گفت: علی رغم هشدارهای هواشناسی تعدادی از گردشگران از آذربایجان غربی جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودروهای خود را در بستر رودخانه پارک می‌کنند و خودشان به سمت ارتفاعات می روند.

جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به چند خودروی این گردشگران شد که خوشبختانه هیچ خسارت جانی وجود نداشته و نیروهای ستاد بحران شهرستان در محل حضور یافته و خودروها به بیرون کشیده شد.

 با اشاره به وقوع سیل در روستای انگشتجان تسوج گفت:علی رغم هشدار‌های هواشناسی تعدادی از گردشگران استان آذربایجان غربی جهت رفتن به ارتفاعات روستای انگشتجان خودرو‌های خود را در بستر رودخانه پارک کرده بودند و خودشان به سمت ارتفاعات رفته بودند.

وی افزود: جاری شدن سیل در مسیر رودخانه موجب خسارت به دو خودروی گردشگران شد که خوشبختانه خسارت جانی نداشت و نیرو‌های ستاد بحران شهرستان شبستر در محل حضور یافته و خودرو‌ها را بیرون کشیده شد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در روستای انگشتجان تسوج شهر شبستر
  • سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم
  • وقوع سیل در انگشتجان تسوج
  • نمایشگاه کتاب ظرفیت جذب گردشگران خارجی را دارد
  • آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد
  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیمای تهران به استانبول!
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیما تهران به استانبول!
  • تمایل گردشگران عمانی به حضور در مازندران
  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان