Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر روحانی به افزایش انتقادها از تعلل دولت در معرفی وزیر صنعت، معدن و تجارت واکنش نشان داد

قدس آنلاین: «محمود واعظی» در واکنش به انتقادها از تعلل دولت در معرفی وزیر صمت در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: چند بار فرصت‌سوزی برای تفکیک وزارت بازرگانی از صمت ( صنعت، معدن و تجارت) در دوره پیشین مجلس، فرصت پرداختن به این مهم گره‌گشا را از دولت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دفتر رییس جمهوری افزود: شائبه اینکه دولت برای ایده تفکیک، در معرفی وزیر پیشنهادی صمت تعلل می‌کند، ساخته و پرداخته مخالف‌خوانان است. وزیر پیشنهادی صمت بزودی به مجلس معرفی خواهد شد.

اظهارات واعظی در حالیست که یک هفته دیگر مهلت رئیس جمهور برای معرفی وزیر جدید به پایان می‌رسو و معلوم نیست در این شرایط دشوار اقتصادی که حوزه تولید و صنعت و تجارت نیاز به ثبات مدیریتی و برنامه مدون دارد چرا دولت از حداکثر زمان خود برای انتخاب گزینه وزارت استفاده کرده و این وزارتخانه سنگین را بلاتکلیف نگه داشته است.

 حسن روحانی رییس جمهوری ۲۲ اردیبهشت ماه رضا رحمانی را عزل کرد و از ان زمان  «حسین مدرس خیابانی» سرپرستی وزارت صنعت، معدن و تجارت را بر عهده دارد.

«محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی یکشنبه این هفته مجلس در تذکر برخی از نمایندگان در خصوص معرفی نشدن وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: موضوع انتخاب وزیر برای وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت از شورای نگهبان اعاده شده و دولت باید طبق قانون در زمان مشخص وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور معرفی وزیر وزیر صمت وزیر پیشنهادی معدن و تجارت معرفی وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند

رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت سابق، مهمان «کافه خبر» خبرآنلاین بود و آماردهی دولت رئیسی را نقد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات