Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسون آموزش گفت: وزارت علوم در زمینه اعمال افزایش 50 درصد فصل دهم قانون خدمات کشوری برای کارمندان دانشگاه‌های کشور نیز تدبیری کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج مهدی روشنفکر در نشست مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به شرایط کرونایی در کشور و ارائه آموزش‌های مجازی به دانشجویان و دانش آموزان، اظهار داشت: انتظار می‌رود وزارت علوم پیگیر اختصاص اینترنت رایگان از طریق دولت به دانشجویان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو ناظر مجلس در شورای عالی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: عدالت در اصلاحیه حق جذب هیئت علمی رعایت نشده و به نوعی استان‌های کمتر برخوردار متضرر می‌شوند تا جایی که دیگر کمتر کسی رغبت برای حضور در دانشگاه‌های استان‌های کمتر برخوردار دارد و ضروری است این مهم مجدد اصلاح شود.

روشنفکر با اشاره به اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی از اعضای هیئت علمی در استان‌های کوچک و کمتربرخوردار پیگیر انتقالی به دانشگاه‌هیا بزرگ هستند، خاطرنشان کرد: وزارت علوم در این زمینه چاره اندیشی و حق جذب در استان‌های محروم را افزایش دهد.

وی خواستار فراهم شدن بستر برای ارتباط صنعت و دانشگاه شد و خاطرنشان کرد: وزارت علوم در زمینه اعمال افزایش 50 درصد فصل دهم قانون خدمات کشوری برای کارمندان دانشگاه‌های کشور نیز تدبیری کند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اخذ مجوز رشته‌های مختلف متناسب با شرایط اقلیمی و جغرافیایی ضروری است.

روشنفکر با اشاره به نیمه کاره بودن چندین پروژه عمرانی در دانشگاه یاسوج، ادامه داد: اختصاص اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه‌ها ضروری بوده و انتظار می‌رود وزارت علوم در این زمینه پیگیری لازم را انجام دهد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این نشست گفت: پیشنهاد ارائه اینترنت رایگان به دانشجویان را در نشست هیئت دولت مطرح و به جد پیگیری می‌کنم که امیدوارم منتج به نتیجه شود.

منصور غلامی همچنین در زمینه اصلاحیه حق جذب هیئت علمی قول مساعد داد و افزود: برای تامین اعتبار و تسریع در روند اجرایی پروژه‌های عمرانی دانشگاه یاسوج از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش اینترنت دانشجویان فناوری وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد

کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد، ابراز داشت: این پایگاه قرار که در ۲۵۰ متر مربع زیر بنا ساخته شود.

وی ضمن بیان اینکه این پایگاه سلامت بالغ بر ۳۴۴ مترمربع مساحت دارد، افزود: هدف از ساخت این مجموعه ارائه خدمات حوزه سلامت به مردم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه این پایگاه هشت هزار و ۴۲۰ نفر را تحت پوشش خواهد داشت، بیان کرد: در این مرکز مراقب‌های سلامت و روان و واکسیناسیون ارائه خواهد شد.

قدس ضمن بیان اینکه در حال حاضر پایگاه سلامت مرحوم نصرت الله دانایی به مردم این ناحیه خدمات ارائه می‌کند، ابراز داشت: مراقب‌های مادران باردار، نوزادان، سالمندان و بیماران نیز انجام خواهد شد.

وی افزود: قطعاً ارتقای هر چه بیشتر خدمات بهداشتی و درمانی برای بهره‌مندی افراد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان با جدیت پیگیری و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این پایگاه باشیم.

کد خبر 6087666

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد