Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الله خدرویسی روز سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا قصرشیرین، گفت:تنها راه کنترل و مقابله با بیکاری کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است و این یک چالشی است که تمام دنیا با آن مواجه هستند و کشور ما و به تبع مناطق مختلف استان کرمانشاه نیز با آن درگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: تیم گشت مشترک ادارات شهرستان قصرشیرین به صورت روزانه از اصناف و ادارات بازدید می‌کنند و همه موظف به همکاری با آن‌ها هستند و در صورت رعایت نکردن مسایل بهداشتی و استفاده نکردن از ماسک با متخلفان برخورد می‌شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین نیز گفت: رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مرتب دست‌ها و استفاده از ماسک مهم‌ترین راه مقابله با بیماری ویروسی کرونا است.

رضا منصوری افزود: متاسفانه ویروس کرونا از بین نرفته و مردم باید باصبوری و سعه صدر اصول بهداشتی را رعایت کنند.

او در خصوص برگزاری آیین‌های عزاداری ماه محرم گفت: در این رابطه تابع ستاد ملی کرونا هستیم و هر برنامه و مصوبه‌ای که از سوی این ستاد ابلاغ شود آن را اجرا خواهیم کرد.

رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: تاکنون ۳۲۰ مورد بازرسی توسط کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان در سه نوبت به صورت شبانه روزی از سطح شهرستان انجام شده و ۷۵ مورد گشت مشترک بازرسی هم از ادارات و اصناف صورت گرفته است.

بررسی مشکلات بهداشتی مرز پرویزخان، فعالیت مدرسه فوتبال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بررسی جایگاه دفن زباله، مشکلات آبرسانی روستا‌های امام حسن (ع) و کرکهرک و بخش سومار و تدابیر لازم برای برگزاری کنکور از مهم‌ترین مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.
انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولیدماسک ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان


به گزارش تابناک به نقل از روسیا الیوم، وزرای خارجه روسیه و عربستان تلفنی گفت‌وگو کردند. 

«سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه و «فیصل بن فرحان»، وزیر ‌خارجه عربستان در تماسی تلفنی بر ضرورت وحدت تلاش‌ها برای حل بحران در خاورمیانه تاکید کردند.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه در پی تماس تلفنی لاوروف و بن فرحان آمده است: «در این تماس، توجه ویژه ای به بررسی موضوعات در دستور کار منطقه ای با توجه به تشدید بی سابقه اوضاع در منطقه شد.»

این بیانیه افزود: «درگیری فلسطین و اسرائیل و تنش‌ها در دریای سرخ مورد بحث طرفین قرار گرفت. دو طرف بر موضع مشترک خود در حمایت از با توجه به ضرورت تقویت تلاش‌های همه اعضای مسئول جامعه بین‌المللی برای دستیابی به یک راه‌حل سیاسی و دیپلماتیک سریع بحران‌های شدیدی که صلح و ثبات در خاورمیانه را تضعیف می‌کنند، تاکید کردند.»

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به هنر حکمی در دانشگاه‌ها
  • ضرورت توجه به هنرِ حکمی در دانشگاه‌ها
  • هشدار شبکه دامپزشکی گناباد در خصوص بیماری تب سه روزه گاوی
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • پیشنهاد عجیب ماسک برای برخورد با دانشجویان معترض