Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد خطاب کشتی‌گیران گفت: اگر کرونا بگیرید متاسفانه از نظر ریه و تنفسی آدم قبلی نمی‌شویدف پس این ویروس را جدی بگیرید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست کادر فنی تیم ملی آزاد با 33 آزادکار دعوت شده به خانه کشتی برگزار شد. محسن کاوه مدیر تیم های ملی آزاد با تاکید بر اینکه اولویت اصلی کشتی گیران در این مدت باید سلامت شان باشد، اظهار داشت: امروز شنیدم 20 شهر مازندران وضعیت قرمز دارند، شما حتما رعایت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با دکتر شادگان صحبت کردم، بچه‌ها کرونا را جدی بگیرید. اگر کرونا بگیرید متاسفانه از نظر ریه و تنفسی آدم قبلی نمی‌شوید. به خاطر اینکه در این بیماری ریه درگیر می‌شود، حتما در ادامه هم با مشکل مواجه خواهید شد.

وی افزود: اول باید سالم باشید و بعد تمرین نسبی و کنترل شده داشته باشید. حتی در پوشش تمرینی لخت نباید کار کنید. فعلا هیچ خبری نیست تا به ما اعلام شود که مسابقات برگزار می‌شود یا نه. باید در این مدت مدیریت بحران کنیم. امسال وضعیت ما به این شکل هست.

یزدانی: کشتی همیشه کنار مردم بوده و هست/ فعلا روزی یک جلسه تمرین می‌کنم

در ادامه بهرامی‌نژاد، پزشک تیم ملی کشتی تاکید کرد: کسی که کرونا می‌گیرد همین که ریه درگیر شود چندین ماه بعد از بهبود هم درگیر این بیماری خواهد بود. خیلی‌ها ما به شرایط عادت می‌کنند و می‌گویند تا الان کرونا نگرفتیم و باز هم نمی‌گیریم،  هیچ رشته‌ای در دنیا اندازه کشتی خطرناک نیست. حتما در تمرینات از ماسک استفاده کنید. این یک مزیت تمرینی برای شماست. با ماسک تمرین کنید. عادت کنید با این کار بکنید حتی در هوازی هم به شما کمک می‌کند.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,29/CT11 واژه های کاربردی مرتبط کشتی بیشتر بخوانید... قهرمان سابق کشتی جهان به خاک سپرده شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... قهرمان سابق کشتی جهان به خاک سپرده شد واژه های کاربردی مرتبط کشتی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ سرمربی جدید تیم طارمی مشخص شد ۲ افشای جزئیات قرارداد ارسالی رئال مادرید برای لواندوفسکی در سال ۲۰۱۴/ ممنوعیت موتورسواری، اسکی و سقوط آزاد! + عکس ۳ پورتو به دنبال خرید زوج ۱۱ میلیون یورویی طارمی و سانتوس ۴ حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد ۵ رونالدینیو از حبس خانگی در پاراگوئه آزاد و همسایه مسی می‌شود ۶ تعجب دخه‌آ از شباهت زیاد سرمربی یک تیم اسکاتلندی به او+ عکس ۷ سعادتمند: مذاکرات با بازیکنان مد نظر کادر فنی را شروع کرده ایم/ ۵۰۰ میلیارد تومان به سرمایه استقلال اضافه شد ۸ آرایش تاکتیکی متفاوت بارسلونا برای مصاف با ناپولی مهمترین اخبار ورزشی صالحی‌امیری: کناره‌گیری سجادی از پرونده جودو را تکذیب می‌کنم/ کمیسیون ورزشکاران جزیره‌ای جدا نیست/ برای ادامه فعالیت سعیدی درخواست داده‌ام سعادتمند: مذاکرات با بازیکنان مد نظر کادر فنی را شروع کرده ایم/ ۵۰۰ میلیارد تومان به سرمایه استقلال اضافه شد حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد سوریان: کار سختی برای کسب کرسی در اتحادیه جهانی کشتی داریم و همه باید پای کار بیایند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: القای ناکارآمدی دولت و تحریف توانایی‌ها محور اصلی جنگ روانی دشمنان علیه ملت ایران است بانک مرکزی: معرفی سری جدید صادرکنندگان متخلف به قوه قضائیه/۲۵۰ صادرکننده‌ای که معرفی کردیم یک دلار هم برنگردانده بودند وزیر خارجه بوسنی هرزگوین: قدردان حمایت‌های ایران هستیم تصویب کلیات طرح تامین کالاهای اساسی در کمیسیون بودجه «علاج تحریم»| شکسته‌بند: ۹ پیشنهاد برای عبور از تحریم/ تحریم به تنهایی کمر ما را خم نمی‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟

درحالیکه در ماه‌های گذشته همه منتظر اعلام خبر بازگشت قهرمان سنگین وزن المپیک توکیو به کشتی بودند، حالا سازمانش او را آزاد اعلام کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گیبل استیوسون در 20 سالگی موفق شد با شکست ثانیه آخری گنو پتریاشویلی قهرمان کشتی آزاد سنگین وزن المپیک شد و بعد از آن با سازمانی آمریکایی برای حضور در کشتی نمایشی قرارداد بست و در مسابقات جهانی 2021 اسلو و 2022 و 2023 بلگراد غایب بود.

خیلی‌ها منتظر بازگشت استیوسون به کشتی برای حضور در المپیک 2024 پاریس بودند اما پیش از برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا، رسما اعلام شد که سازمان تحت قرارداد استیوسون طبق بندهای قراردادشان به او اجازه بازگشت به کشتی را نخواهد داد.

به این ترتیب انتخابی آمریکایی‌ها نیز برگزار شد و پاریس مِیسون که سال 2023 مدال برنز را برای آمریکایی‌ها از آن خود کرده بود، به عنوان ملی پوش انتخاب شد.

طی روزهای اخیر سازمان تحت قرارداد استیوسون او را آزاد اعلام کرد و گیبل می‌تواند به کشتی بازگردد. البته این آزاد اعلام کردن استیوسون در شرایطی اهمیت دارد که او بتواند خودش را به المپیک برساند.

باید دید آیا آمریکایی‌ها فرصت مجددی به گیبل خواهند داد و بین او و مِیسون برنده مرحله نهایی انتخابی آمریکا مسابقه برگزار خواهد شد؟ البته معمولا آمریکایی‌ها کاملا به انتخابی و نتایجش پایبند هستند و احتمال فرصت دادن مجدد به استیوسون خیلی کم به نظر می‌رسد. 

قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطهره گونه‌ای با تودیع وثیقه آزاد شد
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد (عکس)