Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرنگی‌کار وزن ۸۵ کیلوگرم کشتی گفت: تمام تلاش خود را خواهم کرد که در مسابقات المپیک بتوانم برای لحظه‌ای دل مردمی که همیشه دعاگوی کشتی‌گیران بوده‌اند را شاد کنم. تاریخ انتشار: 13:36 - 14 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۷۱۴

خبرگزاری میزان - حسین نوری فرنگی‌کار وزن ۸۵ کیلوگرم کشتی در گفت‌وگو با رادیو ایران در خصوص چگونگی ابتلایش به کرونا گفت: در محیط باشگاه ابتدا خیلی به مسائل و نکات بهداشتی توجه می‌شد، اما به مرور زمان این موضوع از سوی ورزشکاران جدی گرفته نشد و حتی دستورالعمل‌های ساده بهداشتی را هم رعایت نمی‌کردند و باعث شد من در محل باشگاه به کرونا مبتلا شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در خصوص استفاده از ماسک قبل از ابتلا به کرونا تاکید کرد: در بیرون از محل باشگاه ورزشی از ماسک استفاده می‌کردم، اما هنگامی که در محل تمرین حضور داشتم افرادی بودند که نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کردند و احتمالا آن‌ها ناقل بیماری بودند و باعث شدند من به این بیماری دچار شوم.

حسین نوری در خصوص شروع تمریناتش برای المپیک ۲۰۲۱ توکیو خاطرنشان کرد: بعد از گذراندن دوره‌ی سخت بیماری کرونا حدود ده روزی است که به صورت جدی تمریناتم را آغاز کرده‌ام و امیدوارم با شرایط خوبی که پیدا خواهم کرد به اهدافم در مسابقات پیش رو دست پیدا کنم.

نوری که با برنامه "سلام صبح بخیر" رادیو ایران گفت‌وگو می‌کرد پیرامون حمایت مسئولین از او در زمان بیماری گفت: علیرضا دبیر از همان لحظه‌ی اول که متوجه شد به این بیماری مبتلا شدم پیگیر روند درمان من بود و تا آخرین روزی که از بیمارستان ترخیص شدم، مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین شخص حمید سوریان کمک‌های فراوانی کردند که من هر چه سریعتر سلامتی خودم را بدست آورم.

حسین نوری در پایان در پاسخ به اینکه چه قولی به مردم ایران برای المپیک ۲۰۲۱ توکیو خواهید داد عنوان کرد: با این روند تمام تلاش خود را خواهم کرد که در مسابقات المپیک بتوانم برای لحظه‌ای دل مردمی که همیشه دعا گوی کشتی‌گیران بوده‌اند را شاد کنم و دست پر از این مسابقات به خانه بازگردم.

بیشتر بخوانید: جدیدی: به اندازه کافی از حاشیه ضربه خورده‌ام

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی حسین نوری کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

کد خبر 6089490 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی