Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@07:51:03 GMT

افتتاح ۳ پروژه عمرانی در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۵۹۹۴۸

افتتاح ۳ پروژه عمرانی در مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل‌اللّه کاظمی معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: برای بهره‌برداری از این پروژه حدود شش ماه زمان پیش بینی شده بود که در زمان دو ماهه به سرانجام و بهره برداری رسیده که با بهره برداری از آن ترافیک بولوار الهیه را روان و از حجم ترافیک بولوار میثاق و بزرگراه آزادی کاسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: همکاری مدیریت شهری در کنار همراهی اعضای شورای شهر نقش مهمی در اجرای برنامه‌ها داشته است و امیدواریم در آینده نزدیک با افتتاح پروژه‌های دیگر خدمات ارزنده بهتری را به شهروندان مشهدی ارائه دهیم.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین  با توجه به تصادف‌های بسیار زیاد مسیر رضویه به مشهد که بر اثر آن تعداد زیادی جان خود را از دست می‌دادند، سامان‌دهی این محل در دستورکار قرار گرفت.
بیشتر بخوانید: بهره برداری از چندین پروژه عمرانی مشهد تا پایان امسال کاظمی بیان کرد: بر همین اساس پروژه اجرای باند دوم و بهسازی باند اول جاده ۷۵ متری رضوی  از میدان اروند تا شهرک رضوی به طول ۱۱/۵ کیلومتر از پنجم مردادماه ۹۸ آغاز شده است.

او تصریح کرد: این پروژه شامل احداث باند دوم به طول ۹/۵ کیلومتر، بهسازی باند اول به طول ۳/۵ کیلومتر و احداث پل چهاردهانه به طول ۸۰ متر است که با هزینه بیش از ۵۲ میلیارد تومان اجرا شده است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تاکید کرد: ۳۹۰ روز برای عملیات اجرایی این پروژه در نظر گرفته شده و کار به‌سرعت و طبق زمان‌بندی پیش‌بینی شده در حال انجام است و امیدواریم تا پایان مردادماه برای بهره‌برداری آماده شود.

انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه عمرانی بهره برداری طرح مدیریت شهری کاهش ترافیک بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، حمیدرضا قانعی گفت: در زمان حاضر، ۲۷ سالن سینما در فارس فعال است و امسال هم چندین پروژه سینمایی شهرستان‌های مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اعلام کرد: سالن‌های موجود سه شهرستان کوهچنار، بوانات و خرم بید به تجهیزات سینمایی مجهز شدند و تا پایان خرداد وارد چرخه اکران‌های سینمایی می‌شوند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: اسفند پارسال پردیس نخل لارستان با سه سالن درجه یک به بهره‌برداری رسید و نمایش در پردیس سینمایی یاس فسا هم آغاز شد.
قانعی اضافه کرد: هر چند به صورت رسمی این ۲ پردیس سینمایی هنوز افتتاح نشده اما بهره برداری از آنها اسفند پارسال آغاز شده است تا مردم فسا و لارستان از اکران‌های نوروزی بهره‌مند شوند.
قانعی با اشاره به افتتاح ۱۷ سالن سینما در شیراز تا پایان امسال گفت: با همکاری حوزه هنری و شهرداری شیراز، پردیس سینمایی استاد تارخ تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان