Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک بنفش‌پوشان فلورانس حرف‌های ۶ ماه پیش خود درباره جانبداری داور بازی فیورنتینا و یوونتوس از بانوی پیر را تکرار کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روکو کومیسو هنوز هم از دست داور باخت 3 بر صفر تیمش در خانه یوونتوس در ماه فوریه به خاطر پنالتی دومی که به سود میزبان اعلام کرد، شاکی است. در آن بازی فیورنتینایی‌هایی معتقد بودند پیش از خطای بازیکن آنها که منجر به پنالتی شد، رودریگو بنتانکو، هافبک اروگوئه‌ای یووه روی یکی از بازیکنان تیم میهمان خطا کرده است اما داور با پس از بررسی صحنه با کمک VAR تصمیم قبلی خود را تأیید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع سبب شد که کومیسو در پایان بازی به شدت از فابریتزیو پاسکا، داور مسابقه انتقاد کند و بگوید که حالش از داوران ایتالیایی به می‌خورد. او همچنین داوران را به جانبداری از تیم‌های بزرگ لیگ متهم کرد.

کومیسو اکنون می‌گوید نه تنها از بیان آن حرف‌ها پیشیمان نیست، بلکه تکرارش هم می‌کند. او در یک نشست خبری گفت: درباره اتفاقاتی که در بازی یوونتوس  - فیورنتینا رخ داد، من قطعاً همان حرف‌هایی که زدم را تکرار می‌کنم، البته این بار بدون داد و فریاد. چیزی که مرا تحریک کرد که آن حرف‌ها را بزنم، دیدن ناراحتی عمیق بازیکنان در رختکن پس از بازی بود. من می‌خواستم از آنها دفاع کنم. من اوقات تلخی کردم اما بیش از اندازه حق بازیکنانم خورده شده بود. من می‌خواستم تأکید کنم که داوران باید برای همه تیم‌ها به شیوه‌ای یکسان قضاوت کنند، چیزی که ما در این فصل شاهدش نبودیم. من به زودی قصد دارم به صورت علنی یکسری از توصیه‌ها و پیشنهادهایم را در این زمینه ارائه کنم و همه می‌توانند آن را بخوانند.

سری A| فیورنتینا با پیروزی در خانه قعرنشین جدول فصل را به پایان رساندابراز خرسندی ریبری از ابقای یاکینی و اشاره غیرمستقیم به ماندن در فیورنتینا

مالک باشگاه فیورنتینا درباره برنامه‌‌هایش برای فصل نقل و انتقالات و اینکه آیا مانع جدایی فدریکو کیه‌زا مهاجم پرطرفدار تیمش خواهد شد هم اظها رداشت: من هرگز از کیه‌زا انتقاد نکردم . دوست دارم بهترین بازیکنان را در تیم‌مان نگه دارم اما الان می‌توانم بگویم که اگر خودش بخواهد، می‌تواند برود البته به شرط اینکه پیشنهاد خوبی برای فروشش دریافت کنیم.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سری A فیورنتینا یوونتوس بیشتر بخوانید... فیورنتینا قرارداد یاکینی را تمدید کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فیورنتینا قرارداد یاکینی را تمدید کرد واژه های کاربردی مرتبط سری A فیورنتینا یوونتوس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ سرمربی جدید تیم طارمی مشخص شد ۲ افشای جزئیات قرارداد ارسالی رئال مادرید برای لواندوفسکی در سال ۲۰۱۴/ ممنوعیت موتورسواری، اسکی و سقوط آزاد! + عکس ۳ پورتو به دنبال خرید زوج ۱۱ میلیون یورویی طارمی و سانتوس ۴ حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد ۵ رونالدینیو از حبس خانگی در پاراگوئه آزاد و همسایه مسی می‌شود ۶ تعجب دخه‌آ از شباهت زیاد سرمربی یک تیم اسکاتلندی به او+ عکس ۷ سعادتمند: مذاکرات با بازیکنان مد نظر کادر فنی را شروع کرده ایم/ ۵۰۰ میلیارد تومان به سرمایه استقلال اضافه شد ۸ آرایش تاکتیکی متفاوت بارسلونا برای مصاف با ناپولی مهمترین اخبار ورزشی صالحی‌امیری: کناره‌گیری سجادی از پرونده جودو را تکذیب می‌کنم/ کمیسیون ورزشکاران جزیره‌ای جدا نیست/ برای ادامه فعالیت سعیدی درخواست داده‌ام سعادتمند: مذاکرات با بازیکنان مد نظر کادر فنی را شروع کرده ایم/ ۵۰۰ میلیارد تومان به سرمایه استقلال اضافه شد حیدری: هیچ تیمی تا سال‌ها نمی‌تواند به رکورد پرسپولیس نزدیک شود/ تیمِ گل‌محمدی با ۵۰ درصد توانش قهرمان شد سوریان: کار سختی برای کسب کرسی در اتحادیه جهانی کشتی داریم و همه باید پای کار بیایند مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است گفت‌وگو| تحلیلگر عراقی تشریح کرد: چالش‌ها و موانع برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در عراق عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: اصلاح ساختارهای اقتصادی، بودجه ریزی و مالیاتی مهمترین چالش‌های دولت آینده است گزارش| غول گرانی بازار میوه و تره‌بار را بهم ریخت؛ آیا میوه‌جات داخلی هم با "دلار" خرید و فروش می‌شود؟ روحانی: القای ناکارآمدی دولت و تحریف توانایی‌ها محور اصلی جنگ روانی دشمنان علیه ملت ایران است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A فیورنتینا یوونتوس سری A فیورنتینا یوونتوس حرف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۵۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، تران آن هونگ کارگردان و فیلمنامه‌نویس فرانسوی- ویتنامی به عنوان رییس هیات داوران جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای انتخاب شد.

این جشنواره در بیانیه‌ای گفت این نویسنده و فیلمنامه‌نویس در آثارش فرهنگ‌های شرقی و غربی را با حساسیت، ظرافت و سبکی رمانتیک با هم در آمیخته است.

فیلم‌های او عبارتند از «بوی پاپایای سبز» محصول ۱۹۹۲ برنده دوربین طلای کن ۱۹۹۳، «سایکلو» محصول ۱۹۹۵ با بازی تونی لیونگ چیو وای، «شعاع عمئی آفتاب» محصول ۲۰۰۰، فیلم مهیج انگلیسی زبان «من با باران می‌آیم» محصول ۲۰۰۹ با بازی جاش هارتنت، «جنگل نروژی» محصول ۲۰۱۰ که با اقتباس از رمان مشهور هاروکی موراکامی ساخته شد و جایزه فیپرشی جشنواره استانبول را کسب کرد، «ابدیت» محصول ۲۰۱۶ و جدیدترین فیلمش «طعم چیزها» یا «اشتیاق دودن بوفان» محصول ۲۰۲۳ با بازی ژولیت بینوش که سال پیش جایزه بهترین کارگردانی کن را برای او به ارمغان آورد ونماینده فرانسه در اسکار شد.

کسب عنوان رییس هیات داوران نشان دهنده بازگشت کارگردان به جشنواره شانگهای است که پیش از این در سال ۲۰۱۱ یکی از اعضای هیات داوران جشنواره شانگهای بود و شیر طلایی جشنواره فیلم ونیز را برای «سایکلو» در کارنامه دارد.

بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم شانگهای از ۱۴ تا ۲۳ ژوئن (۲۵ خرداد تا ۳ تیر) برگزار می‌شود.

کد خبر 6092729

دیگر خبرها

  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!