Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن پور، گفت: با همکاری بسیج سازندگی می توان در محرومیت زدایی و تقویت زیرساخت های روستایی نقش آفرین شد و در زمینه جهش تولید اقدامات گسترده ای انجام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سمانه حسن پور»، امروز(14مرداد) در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  مطالعات توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی ۵۹۹ روستا انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان افزود: مطالعات توسعه اقتصادی و اشتغال روستایی با توجه به ظرفیت روستاها و دهستان‌های کنار هم، استعداد و ظرفیت‌های بومی، اقتصادی و اجتماعی و شاخص‌هایی همچون جمعیت، نرخ بیکاری، توان صادرات کالا، خدمات صورت گرفته است.

 

وی در ادامه عنوان کرد: در اجرای این طرح به مسائلی همچون طرح هادی در مناطق روستایی انجام شده و یا اینکه روستاهای هدف گردشگری هستند یا نه، توجه می شود.

 

حسن پور خاطرنشان کرد: ۱۰ میلیارد تومان در زمینه پروژه‌های محرومیت‌زدایی روستایی به استان لرستان اختصاص داده شده است.

 

وی به نقش بسیج سازندگی و همکاری در راستای محرومیت زدایی در مناطق روستایی اشاره کرد و گفت: در صورت تعامل و همکاری با بسیج سازندگی می توان حمایت از پروژه‌های اقتصادی، زیر ساخت‌های مناسبی را فراهم و توسعه بخشید.

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروژه های محرومیت زدایی مناطق روستایی محرومیت زدایی محرومیت زدایی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن قدردانی از زحمات این گروه جهادی مسوولیت پذیری دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت آنان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به سازندگی و عمران کشور را از جمله اهداف این اردو برشمرد.
در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و همچنین غرس هزار نهال از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در سفر به شهرستان سروآباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • نمایشگاه اکسپو ظرفیتی برای تبادلات اقتصادی است
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل