Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

داریوش شجاعیان یکی از پربحث ترین بازیکنان فوتبال ایران طی هفته های گذشته بوده است. او که در نیم فصل به دلیل پارگی رباط صلیبی نامش از لیست استقلال خارج شده، در تعطیلات کرونایی به بهبودی کامل رسید اما تا این لحظه سازمان لیگ مجوز ورود دوباره نام او به لیست را نداده و کارت بازی این ستاره آبی ها نیز صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- در این شرایط دو روز پیش احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال اعلام کرد که برخلاف میل باطنی این مساله را به فیفا می کشاند و به همین خاطر اعتراض رسمی استقلال در قالب یک نامه تنظیم و به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال شده است.

مسئولان استقلال در صدد هستند تا هرطور شده قبل از پایان فصل جاری مجوز بازی داریوش شجاعیان را بگیرند تا کادرفنی بتواند از این بازیکن در دیدارهای باقیمانده استفاده کند. باید منتظر ماند و دید در این خصوص چه اتفاقاتی رخ می دهد و فیفا چطور به این موضوع واکنش نشان می دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال استقلال داریوش شجاعیان استقلال فیفا داریوش شجاعیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر داغ درباره مجوز حرفه‌ای استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال جلسه‌ای با بازیکنان این تیم برای امضای مربوط به مسایل مجوز حرفه‌ای داشته اما حالا خبرهای تکمیلی حکایت از آن دارد که این جلسه مربوط به آپشن قراردادها بوده و ربطی به مجوز نداشته است.

پیش از این علی خطیر مدیرعامل سابق استقلال و همکارانش به گفته خودشان، تمام مدارک و اسناد مربوط به مجوز حرفه‌ای را روی سیستم بارگزاری کرده‌اند و قرار است به زودی بررسی نهایی توسط کمیته حرفه‌ای سازی روی آنها صورت بگیرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903154

دیگر خبرها

  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • خبر داغ درباره مجوز حرفه‌ای استقلال
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود