Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش روحانیون عقیدتی سیاسی یگان‌های ارتش در استان بوشهر با حضور فرمانده پایگاه شهید یاسینی بوشهر، به میزبانی این پایگاه برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، همایش روحانیون عقیدتی سیاسی یگان‌های ارتش  مستقر در استان بوشهر با محوریت تبیین نقش روحانیون از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان علی اکبر طالب زاده فرمانده پایگاه شهید یاسینی بوشهر، حجت الاسلام فرجی هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در بوشهر و جمعی از فرماندهان یگان های ارتش، در پایگاه شهید یاسینی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ طالب زاده، در این مراسم گفت: روحانیون نقش کلیدی و محوری در نیروهای مسلح و علی‌الخصوص مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران دارند و بحمدالله در مجموعه یگان های آجا در استان بوشهر شاهد فعالیت های شایسته و مفید هستیم و امیدواریم که این روند ادامه پیدا کند.

فرمانده پایگاه شهید یاسینی افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، «هدایت فکری ودینی»، «هدایت سیاسی و بصیرت افزایی» و «راهنمایی و حضور در عرصه خدمات اجتماعی»، سه وظیفه عمده روحانیت است و روحانیون باید با کسب صلاحیت ها و آگاهی‌های لازم در دنیای متفاوت امروز، خود را برای ایفای مسئولیت های تعیین کننده در جامعه آماده کنند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام فرجی ضمن اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص برگزاری مراسم مذهبی اظهار کرد: یکی از مهم ترین اوامر ابلاغی از سوی ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، طرح های مصباح است که بحمدالله تاکنون با جدیت هرچه تمام تر اجرا شده و پیشرفت های خوبی حاصل شده است، ان‌شاءالله در آینده نیز با توان بیشتری پیگیری و اجرا خواهد شد.

این همایش که با رعایت کامل تمامی پروتکل های بهداشتی و درمانی و در راستای هم افزایی، هم اندیشی و ایجاد تعامل بیشتر در بین عقیدتی سیاسی یگان های ارتش مستقر در استان بوشهر برگزار شد.
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پایگاه شهید یاسینی استانی سیاسی عقیدتی سیاسی یگان های ارتش پایگاه شهید یاسینی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد

شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد که آمریکا هنوز در حال تصمیم‌گیری برای محدود کردن کمک‌های نظامی خود به یکی از این ۵ یگان نظامی است که ناقض حقوق بشر تشیخص داده شده‌اند.

به گزارش فارس، با وجود این، آمریکا تلاش کرده با دلیل‌تراشی از انجام اقدامات عملی علیه این یگان‌ها خودداری کند. وانت پاتل روز دوشنبه گفت که از میان این یگان‌ها ۴ یگان «اقدامات خودشان را به نحو موثری اصلاح کرده‌اند.»

وی علاوه بر این مدعی شده که تمامی اقدامات ناقض حقوق بشر قبل از ۷ اکتبر انجام شده‌اند و این یگان‌ها در غزه حقوق بشر را نقض نکرده‌اند.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا علاوه بر این گفته که کاخ سفید در حال تماس و رایزنی با اسرائیل است.

تحلیلگران می‌گویند دولت آمریکا در طول جنگ غزه به جای انجام اقدامات تنبیهی علیه اسرائیل به انجام اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای علیه این رژیم روی آورده است.

در بیش از ۲۰۰ روزی که از آغاز جنگ در غزه می‌گذرد آمریکا اصلی‌ترین حامی اسرائیل بوده و با جلوگیری از آتش‌بس، ارسال سلاح و تلاش‌های دیپلماتیک از اتمام این جنگ جلوگیری کرده است.

دیگر خبرها

  • انتقادات و توصیه‌های علی مطهری به روحانیون
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه حزب الله بر سر صهیونیست‌ها/ شهر اشباح؛ نام جدید شمال سرزمین‌های اشغالی + نقشه میدانی و عکس
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی