Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@21:20:02 GMT

افزایش ۱۳ درصدی خرید تضمینی گندم

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۰۵۶۴

افزایش ۱۳ درصدی خرید تضمینی گندم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی مظهری در کارگروه تنظیم بازار استان قزوین گفت: امسال خرید تضمینی گندم در سال جاری در ۲۲ مرکز انجام می‌شود. تا پایان روز گذشته ۱۸۶ هزار و ۷۰۰ تن معادل ارزش ریالی چهار هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال خرید تضمینی گندم انجام شده و یک هزار و ۳۳۱ تن نیز به صورت توافقی در سامانه ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گفته وی با توجه به این میزان خرید، رتبه استان نسبت به میانگین کشوری که هفت درصد بوده، ۶ درصد بیشتر است.

این مسئول اظهار کرد: از نظر شاخص کیفی متوسط افت رطوبت گندم ۹.۴۸ صدم، افت مفید ۱.۴۳ درصد و میزان سن‌زدگی ۴۶ صدم درصد بوده است.

مظهری خاطرنشان کرد: تا سوم مرداد ۴۳۰۰ میلیارد ریال از مطالبات کشاوزان پرداخت شده که معادل ۹۳ درصد مطالبات آن‌هاست و از این نظر بعد از خوزستان، فارس و کرمانشاه در رده چهارم کشور قرار داریم. برای تسریع پرداخت مطالبات گندمکاران نیز روزانه ۲ بار فایل بانکی به بانک ارسال می‌شود.

این مسئول با اشاره به برداشت دانه‌های روغنی گفت: تاکنون ۷۲۶۱ تن دانه کلزا به ارزش ریالی ۳۲۶ میلیارد خریداری کرده‌ایم که از این میزان ۳۰۰ میلیارد ریال معادل ۹۲ درصد مطالبات کشاورزان کلزا کار پرداخت شده است و به زودی مابقی نیز پرداخت خواهد شد.

تعهد استان قزوین برای خرید گندم در سال جاری ۲۵۰ هزار تن است.

کد خبر 537283 برچسب‌ها گندم استان قزوین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گندم استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی 85 درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) 15 درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

این شرکت همچنین 10 درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

تیم استقلال از ساعت 17 فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید