Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: اقدامات پیشگیرانه در کاهش تصادفات جاده ای بسیار موثر است.

آیدین رحمانی امروز ۱۴ مرداد در جلسات همزمان مدیریت اجرایی کمیسیون ایمنی حمل و نقل و جلسه شورای ترافیک استان که در استانداری برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح پایلوت کاهش تصادفات جاده‌ای استان در دو محور پرتردد و پر حادثه در محورهای ارومیه - سلماس و ارومیه -  نقده و میاندوآب گفت: این طرح با هدف پیشگیری از تخلفات و تصادفات رانندگی در ۲۱ خرداد ماه اجرا شد و نتایج حاصل از آن نشان داد که اقدامات پیشگیرانه در کاهش تصادفات جاده ای بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این طرح در راستای اهمیت و ضرورت آموزش در آگاهی بخشی ارتقای انضباط ترافیکی و کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی به صورت پایلوت در استان اجرا شد و با توجه به نتایج مثبت آن ، نظیر این طرح  یکی از روزهای هر ماه در استان اجرا می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین از اختصاص ۳۶۶ میلیون تومان بصورت نقد و ۲۷۵ میلیون تومان اسناد خزانه از محل ابلاغ ماده ۲۳ جرایم رانندگی به استان خبر داد و گفت: این اعتبار با همکاری شهرداری های ارومیه ، خوی و مهاباد برای خرید و نصب دوربین های نظارتی در این شهرها هزینه می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جرایم رانندگی کاهش تصادفات آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه که با حضور مدير عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد، معاون برنامه‌ريزي و توسعه سرمایه گذاری به ارائه گزارش وضعيت اعتبارات و تشريح الزامات قانوني و محدوديت‌هاي پيش رو پرداخت.

در ادامه این جلسه مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تاكيد بر اهميت موضوع، بر ضرورت توجه به الزامات قانوني و تمركز بر انجام اقدامات مورد نياز جهت جذب بهينه و به موقع اعتبارات با رويكرد معطوف به اهداف در نظر گرفته شده، تاكيد کرد.

این جلسه با تشريح و بررسي تخصصي موضوع و بيان ديدگاهها و پاسخ به سوالات حاضرین، ادامه يافت.

 

دیگر خبرها

  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران