Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو علی البدل هیئت مدیره فروشگاه های زنجیره ای گفت: به غیر از شکر هیچ کالاهای تنظیم بازاری برای عرضه در اختیار فروشگاه های زنجیره ای قرار نگرفته و وضعیت توزیع آنها نامشخص است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم رسول محمدی عضو علی البدل هیئت مدیره فروشگاه های زنجیره ای کشور  با بیان اینکه مردم در زمان بروز کرونا بیشتر به اهمیت این فروشگاه ها پی بردند اظهار کرد: کالای مورد نیاز مردم به طور کامل و به موقع توسط فروشگاه های زنجیره ای تامین و توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ارتباط با افزایش قیمت کالاهای اساسی گفت: این فروشگاه ها نقشی در افزایش قیمت کالاهای اساسی ندارند و تنها توزیع کننده این محصولات هستند.

محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری تسنیم درباره کالاهای تنظیم بازاری و سهمیه ای که توسط فروشگاه های زنجیری توزیع می‌شود گفت: برنج، روغن، شکر تا ماه رمضان توسط فروشگاه های زنجیره ای توزیع شد اما دیگر  از آن زمان کالاهای تنظیم بازاری به غیر از شکر در اختیار فروشگاه‌های زنجیره‌ای قرار نگرفته است.

وی اظهار داشت:  اخیراً مصوب شده 10 هزار تومان شکر به قیمت تنظیم بازاری توزیع شود که توسط فروشگاه های تنظیم زنجیره ای توزیع میشود اما به غیر از این محصول، دیگر هیچ کالای تنظیم بازار ای برای عرضه در فروشگاه زنجیره ای وجود ندارد و وضعیت آن ها نامشخص است.

عضو علی البدل هیئت مدیره فروشگاه زنجیره ای وی اظهار داشت: امیدواریم که دوباره کالاهای تنظیم بازاری و سهمیه ای در اختیار فروشگاههای زنجیره قرار گیرد تا ما بتوانیم نقش تنظیم بازاری خود را به شکل بهتری در بازار ایفا کنیم.

تهران| 150 تن شکر تنظیم بازار در سطح شهرستان پردیس توزیع می شود

وی در ارتباط با این شائبه که درباره کم فروشی کالاهای در برخی از فروشگاه های زنجیره ای مطرح می‌شود، اظهار کرد:چنین چیزی مشاهده نشده است و هیچ اجباری هم توسط فروشگاه های زنجیره ای برای کم کردن کمیت یا کیفیت کالا صورت نمی گیرد و ما تنها توزیع کننده این محصولات هستیم.

وی افزود: باید در نظر داشت که این فروشگاه ها برنامه های بلند مدت و 50 ساله برای فروش خود در نظر می گیرند آن طور نیست که تنها بخواهند سه تاچهار ماه در بازار حضور داشته باشند و با توزیع کالاهای بی کیفیت یا کم فروشی ذهنیت بدی برای مصرف کننده ایجاد کنند.

محمدی همچنین خبر از طرح فروش اعتباری کالا به صورت اینترنتی داد و گفت: برای تقریب بیشتر مردم به خرید اینترنتی و مجازی، خرید اعتباری برای کالاهای مورد نظر مردم در نظر گرفته شده است

انتهای پیام/

R1342/P/S7,83/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی بیشتر بخوانید... تهران| ۱۵۰ تن شکر تنظیم بازار در سطح شهرستان پردیس توزیع می شود چرا بانک مرکزی ارز دولتی واردکنندگان برنج را نمی دهد؟/نامه‌های ستاد تنظیم بازار به در بسته خورد ۳۰ تن مرغ مازاد بر تولید برای تنظیم بازار در قم توزیع می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تهران| ۱۵۰ تن شکر تنظیم بازار در سطح شهرستان پردیس توزیع می شود چرا بانک مرکزی ارز دولتی واردکنندگان برنج را نمی دهد؟/نامه‌های ستاد تنظیم بازار به در بسته خورد ۳۰ تن مرغ مازاد بر تولید برای تنظیم بازار در قم توزیع می‌شود واژه های کاربردی مرتبط ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ مخالفت وزیر اقتصاد با بحث جاماندگان سهام عدالت/ دژپسند: همه گرفتند، سهامی باقی نمانده است ۲ اعلام اسامی قرعه کشی دومین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو تا پنجشنبه ۳ بازار فولاد هم دلال بازی شد/ معاون دادستان: ۵۰۰ مشتری فولاد در بورس حرفه‌شان فولاد نیست ۴ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۱۴|افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان شد ۵ انتقاد قوه قضائیه از معرفی قطره چکانی متخلفان ارزی/ ۴۴۵ متخلف ارزی بازداشت شدند ۶ اعلام زمان عرضه دومین و سومین صندوق معامله پذیر دولتی/ ETF‌ پالایشی تابستان عرضه می‌شود ۷ آغاز تکمیل اطلاعات متقاضیان وام ودیعه مسکن+جزئیات ۸ نوبخت: از مهرماه فوق‌العاده ویژه کادر درمان پرداخت خواهد شد مهمترین اخبار اقتصادی گزارش تسنیم| ضرر ۲۸۰۰ میلیارد تومانی «هیئت دولت» حسن روحانی به سفره ۱۴ میلیون کارگر «علاج تحریم»|حاجی دلیگانی: تحریم برای کشوری که بازار ۴۰۰ میلیونی دارد، خنده‌دار است مخالفت وزیر اقتصاد با بحث جاماندگان سهام عدالت/ دژپسند: همه گرفتند، سهامی باقی نمانده است قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۴|آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز/ سکه ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان شد مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است قالیباف: باید در ۵ سال آینده به ثبات اقتصادی بدون نفت برسیم گفت‌وگو| تحلیلگر عراقی تشریح کرد: چالش‌ها و موانع برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در عراق عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: اصلاح ساختارهای اقتصادی، بودجه ریزی و مالیاتی مهمترین چالش‌های دولت آینده است گزارش| غول گرانی بازار میوه و تره‌بار را بهم ریخت؛ آیا میوه‌جات داخلی هم با "دلار" خرید و فروش می‌شود؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی فروشگاه های زنجیره ای کالاهای تنظیم بازاری ستاد تنظیم بازار توسط فروشگاه تنظیم بازار کالاهای اساسی توزیع می شود قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان

سیرنزولی قیمت‌ها درحالی در بازار ارز ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، کاهش قیمت ها در بازار طلا و ارز درحالی ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در کف بازار به کانال 62 هزار تومان بازگشته است؛ ضمن اینکه دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال 61 هزار تومان معامله می شود.

سیرنزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز  و با کاهش تنش ها در منطقه ادامه دار شد.فعالان بازار ارز می گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته های قبل است.

بازاری‌ها می گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین تر خرید کنند.

هم اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال 62 هزار تومان بازگشته ولی در کانال‌های تلگرامی طبق روال قبل دلار یکی دو هزار تومان گرانتر قیمت گذاری می شود! دلار تهران الان 62 هزار و 900 تومان و هرات 62 هزار و 270 تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال 50 هزار تومانی در هفته‌ آینده بالاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند