Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، رسانه های بیگانه این روزها به جولانگاه متهمان اقتصادی، امنیتی و گروهک های تروریستی تبدیل شده است.

شبکه سعودی ایران اینترنشنال که در روزهای اخیر تریبون گروهک تروریستی منافقین شده بود و همایش آنان را به صورت زنده پخش می کرد، این بار به کمک تروریستی دیگر شتافته است.

این شبکه ماهواره ای سعی می‌کند با استفاده از مسائل عاطفی و مظلوم نمایی از طریق فرزندان سرکرده گروهک تروریستی تندر، شارمهد را فردی بی‌گناه جلوه دهد!

بی بی سی فارسی، دیگر رسانه معاند هم از رقیب سعودی خود عقب نیفتاده و‌ حتی در تلاش است تا گوی رذالت را از همتای سعودی خود برباید!
 

                                                                                                                      

 

بنگاه خبرپراکنی بریتانیا که چند روز پیش خبر دستگیری رئیس گروهک تروریستی تندر را با شیطنت خاصی منتشر کرده بود، این بار به سراغ دختر جمشید شارمهد رفته تا وی را فردی معرفی کند که حتی آزارش به یک مورچه هم نمی رسیده است! با توجه به این تعاریف می توان گفت که گویا شارمهد که پیش از این به ترور و عملیات های تروریستی خود در رسانه های ماهواره‌ای اعتراف کرده بود تنها برای جان انسان‌های بی‌گناه ارزش قائل نبوده است!


اما در شب گذشته، تریبون بعدی بی بی سی فارسی در اختیار یک متهم اقتصادی فراری قرار گرفت!

علی اشرف ریاحی، داماد وزیر سابق صمت در دولت حسن روحانی که طبق گفته نهادهای قضایی با استفاده از پاسپورت جعلی از کشور فرار کرده و در جلسه‌های دادگاه حضور پیدا نمی‌کند بر روی آنتن بی بی سی فارسی آمد تا در گفت و گویی یک طرفه عملا رفتارهای مجرمانه خود در حوزه اقتصادی کشور را توجیه کند!

نکته جالب توجه آنجاست است که محمدرضا نعمت زاده - فردی که این روزها خانواده اش به فعالیت های مجرمانه اقتصادی محکوم هستند- روز جمعه با حضور در برنامه شناسنامه شبکه پنج صداوسیما نیز در سایه اطلاعات ناقص مجری به تریبونی ملی دست یافت تا اقدامات مجرمانه فرزندش را صرفا یک بدهکاری مالی تعریف کند!

رسانه‌های بیگانه این روزها به جولانگاهی برای مجرمان و متهمان اقتصادی امنیتی تبدیل شده اند تا از این طرق مختلف بتوانند بر اعمال مجرمانه خود سرپوش گذارند و مردم را درگیر احساسات کنند؛ اقدامی که هوشیاری بیشتر نهادهای مسئول برای خنثی کردن چنین ترفندی را با استفاده از روشنگری‌های متقن و دقیق می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

پایگاه خبری 598

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بی بی سی فارسی بی بی سی فارسی ایران اینترنشنال جام نیوز بی بی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری خیره‌کننده از فوران‌های خورشیدی

به گزارش همشهری آنلاین، فوران خورشیدی یک رویداد قوی و شدید است که از بازآرایی خطوط میدان مغناطیسی خورشید نشأت می‌گیرد و باعث آزاد شدن مقادیر زیادی انرژی در قالب تشعشعات و ذرات باردار می‌شود. این پدیده می‌تواند تأثیرات قابل‌توجهی بر زمین و فناوری‌های مرتبط با آن داشته باشد.

به‌عنوان مثال این فوران‌های می‌توانند، ماهواره‌ها را دچار آسیب‌دیدگی کرده یا نابود کنند و حتی باعث ایجاد اختلال در شبکه‌های ارتباطی زمینی شوند. البته فوران‌های خورشیدی شفق قطبی را نیز شکل می‌دهند که پدیده‌ای جذاب و تماشایی در نزدیکی قطب شمال است.

در ویدئوی زیر، فوران‌های خورشیدی را مشاهده فرمایید.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی هوای ۳۰ روز آینده با هوش مصنوعی! کد خبر 849531 برچسب‌ها خورشید کره زمین نجوم - سیاره - ستاره اینترنت ماهواره فضا

دیگر خبرها

  • تصاویری خیره‌کننده از فوران‌های خورشیدی
  • هشدار به برگزارکنندگان لایو‌های غیراخلاقی در اینستاگرام
  • هشدار به برگزار کنندگان لایوهای غیر اخلاقی در اینستاگرام | پلیس: ۱۷۶۵ پیج مجرمانه شناسایی شد
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • عوامل محوری پشتیبانی گروهک تروریستی جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک
  • حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • حمله ناکام گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • گروهک تروریستی سنتکام مدعی رهگیری و انهدام پهپادهای یمن شد