Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@09:55:24 GMT

مارادونای کارپات خودش را از تیمش اخراج کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۱۱۷۵

مارادونای کارپات خودش را از تیمش اخراج کرد

اسطوره فوتبال رومانی پس از ثبت زنجیره‌ای از نتایج ضعیف روی نیمکت باشگاه ویتورول کونستانتا، خود را تنبیه و استعفا کرد.

به گزارش مشرق، گئورگی هاجی در بیانیه‌ای اعلام کرد که «طی چند روز آتی به همراه رییس باشگاه سرمربی جدیدی برای تیم انتخاب خواهیم کرد.»

ویتورول از رسیدن به پلی‌آف و حضور در جمع ۶ تیم برتر لیگ داخلی رومانی ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاجی که به «مارادونای کارپات» معروف بوده و بزرگ‌ترین فوتبالیست تاریخ رومانی محسوب می‌شود، در سال ۲۰۰۹ باشگاه ویتورول را تاسیس کرد و همچنان مالکیت آن را در اختیار دارد؛ باشگاهی که به پرورش استعدادهای جوان در این کشور مشهور است.

او در سال ۲۰۱۷ این تیم را به عنوان قهرمانی لیگ رومانی رساند؛ همچنین فتح جام حذفی و سوپرکاپ داخلی نیز که سال گذشته محقق شد، بخشی دیگر از دستاوردهای هاجی است.

هاجی که ۱۲۴ بازی ملی در کارنامه دارد و سه بار در جام جهانی حاضر شده است، برای تیم‌های بزرگ اروپایی همچون رئال مادرید و بارسلونا بازی کرده است؛ او در سال ۲۰۰۰ به همراه گالاتاسرای لیگ اروپا را تصاحب کرد.

اسطوره ۵۵ ساله رومانیایی سابقه حضور روی نیمکت تیم ملی این کشور و باشگاه‌های استوا بخارست، پولیتنیکا، برسااسپور و گالاتاسرای را نیز در کارنامه دارد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین رومانی رئال مادرید گئورگی هاجی اخراج سرمربی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم

هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در مورد مذاکره این باشگاه با کلینزمن گفت: ما واقعا ماندیم که این اخبا ر را چه کسانی منتشر می کنند و سطح توقعات را بالا می برند. اصلا یورگن کلینزمن گزینه ما نیست.

وی افزود: در حال برطرف کردن موانع برای حضور یحیی گل محمدی در تبریز هستیم البته این کار را با کمک خودش انجام می دهیم. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم تا قبل از بازی با استقلال او را در کنار خود خواهیم داشت. اگر کار او درست شود شاید زودتر از خودش دستیارانش به تبریز بیایند تا در کنار تیم باشند. تمام تلاش خود را به کار گرفته  ایم اما نمی توانیم قولی بدهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • حکیم یا بردپیت؟
  • فیلم| سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • اخاذی با مهریه سنگین!
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست
  • اختلاف مدیرعامل و معاون تراکتور سر کلینزمن؛ فقط یحیی!
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم