Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@21:02:50 GMT

جزئیات جدید از دستگیری تجمع حامیان طالبان در تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۱۸۳۱

جزئیات جدید از دستگیری تجمع حامیان طالبان در تهران

سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در حاشیه اجرای طرح کاشف "برخورد با مجرمان و سارقان باندی" در جمع خبرنگاران درباره تجمع تعدادی از حامیان طالبان در پارک ملت و برخورد پلیس با این افراد اظهار کرد: همه ساله در روز عید قربان عزیزان افغانستانی که بعضاً به صورت غیرقانونی نیز وارد کشور شدند با حضور در میدان آزادی این روز را به یکدیگر تبریک می‌گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: در روز عید قربان امسال نیز به علت پوشش انتظامی میدان آزادی برخی از این افراد در پارک ملت تجمع کردند که پلیس به سرعت در محل حضور پیدا کرد و ۱۹ نفر از این افراد را بازداشت کردیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ۵ نفر از آن‌ها از عوامل اصلی، تهیه‌کنندگان پرچم، تهیه تصاویر و انتقال تصاویر به شبکه‌های معاند بودند که به زندان رفتند و مابقی آن‌ها نیز در حال طرد از کشور هستند.

این مقام انتظامی همچنین درباره تیراندازی دو گروه از اوباش در منطقه سعادت‌آباد نیز گفت: دو گروه از افراد سابقه‌دار که درباره فروش مواد مخدر و مسائل ضداخلاقی با یکدیگر اختلاف داشتند در منطقه سعادت‌آباد با یکدیگر درگیر شدند، این افراد یک هفته قبل از درگیری در سعادت‌آباد، با یکدیگر در شرق تهران نیز درگیر شده بودند که تمام آن‌ها را بازداشت کردیم.

رحیمی همچنین از انجام تمام ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی برای متهمانی که توسط پلیس بازداشت می‌شوند خبر داد و بیان کرد: تمام اماکن انتظامی اعم از بازداشتگاه‌ها روزی دو بار ضدعفونی شده و ضوابط بهداشتی در آن‌ها رعایت می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سردار رحیمی رئیس پلیس تهران طالبان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مجیدی با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در خیابان منتهی به پل قویون ارومیه  که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار دادستانی مرکز استان آذربایجان غربی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه و تحقیقات همه دستگاه های امنیتی، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی و مشخص شد که از اراذل و اوباش سطح دار می باشند.

حسین مجیدی افزود : پس از بررسی و پیگیری های مجدانه انتظامی و قضایی و تلاش های پلیس امنیت و همراهی دستگاه قضایی عوامل شرارت که ٧ نفر بودند ۴ نفر از آنها در شهرستان‌ های همجوار دستگیر شدند و ٣ نفر دیگر نیز شناسايي و در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر و با آنها برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه ضمن تقدیر از زحمات مجموعه های قضایی و عوامل امنیتی و انتظامی تاکید کرد : دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی با تمام قدرت اجازه نخواهند داد هیچ کسی و به هر عللی جامعه را بسوی ناامنی روانی و ناهنجاری بکشانند و ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت اجتماعی بشدت با افراد خاطی برخورد خواهیم کرد.

شب گذشته (ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در پل قویون ارومیه تعدادی با قمه به نزاع دسته جمعی پرداخته و برای دقایقی موجب  رعب وحشت  مردم شدند.

دیگر خبرها

  • تصاویر | تجمع حامیان گشت ارشاد در قم
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان آزاد شدند
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • فیلم/ دستگیری حامیان فلسطین توسط پلیس آمریکا
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور ، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران