Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، احمد اصلانی افزود: امدادگران هلال احمر در قالب ۲ اکیپ از روز یکشنبه عملیات جست و جو برای یافتن جسد این جوان را آغاز کرده بودند که بالاخره امروز توانستند در عمق سه متری در داخل رودخانه کشف کنند.

وی افزود: این فرد به همراه سه نفر از دوستان خود برای تفریح به حاشیه این رودخانه در محدوده روستای  هولاسو رفته بود که هنگام ورود به داخل آب رودخانه به‌علت آشنا نبودن به فنون شنا ناگهان در میان جریان آب ناپدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هلال احمر شاهین‌دژ در آذربایجان غربی اظهار داشت: در فصل تابستان بسیاری از مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به تفریح و شنا در رودخانه‌ها و سدها روی می‌آورند که در برخی از موارد با حوادث جبران‌ناپذیری مواجه می‌شوند.

اصلانی تاکید کرد: شهروندان تا حد امکان از شنا در این رودخانه خودداری کنند و خطر غرق شدن در رودخانه‌ها، سدها و کانال‌های آب را جدی بگیرند.

وی از خانواده‌ها نیز درخواست کرد تا با توجه به وقوع حوادث متعدد غرق‌شدگی در فصل تابستان، فرزندان خود را از شناکردن در رودخانه‌ها با عمق زیاد و کانال‌های آب منع کنند.

کد خبر 537343 برچسب‌ها استان آذربایجان غربی شنا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش رودخانه ورگر آبدانان در استان ایلام (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه هیجان‌انگیز برخورد رعدوبرق با آب رودخانه! (فیلم) قزل‌اوزن دوباره جان گرفت (فیلم) ورود رودخانه‌ها به دریاچه ارومیه (فیلم)

دیگر خبرها

  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • ببینید | سرقت برق‌آسای ساندویچ یک پسر جوان توسط شاهین شکاری!
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)
  • کشف پیکر جوان غرق شده شوشی پس از ۶ روز
  • جریان شدید آب جان دو جوان فراشبندی را گرفت
  • عملیات جستجوی جنازه جوان غرق شده شوشی ادامه دارد
  • هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان
  • نجات جان چهار مفقودی در ارتفاعات اوچ دره شاهین دژ
  • خروش رودخانه ورگر آبدانان در استان ایلام (فیلم)