Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، جمشیدی رییس هیئت مدیره و سرپرست مدیرعاملی باشگاه ذوب آهن که پس از تغییر و تحولات مدیریتی به مرد اول مدیریت این باشگاه تبدیل شده، رحمان رضایی را در حالی در پست مدیرفنی منصوب کرد که ذوب آهن در هفته‌های اخیر نتایج نامطلوبی را با هدایت لوکا بوناچیچ گرفته و خطر سقوط را احساس می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قرار است رضایی در تمرین عصر امروز تیم فوتبال ذوب‌آهن معرفی شود.
رضایی مدافع سال‌های نه چندان دور تیم ملی است که که پس از جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷ از فوتبال ملی خداحافظی کرد.
او که سرمربی گری رایکای بابل را برعهده داشت، در هفته‌های گذشته پیشنهاد پرویز مظلومی را برای مربیگری در تیم جوانان رد کرد تا در عرصه باشگاهی به کارش ادامه دهد.

رضایی سابقه هدایت تیم برق جدید شیراز را در کارنامه دارد و دستیار اول امیر قلعه نویی در تراکتور تبریز بود.
او همچنین سابقه ۱۰ سال بازی در سری A ایتالیا را در کارنامه دارد.
ذوب‌آهن با ۲۶ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و در ۳ هفته باقیمانده لیگ برتر مسیر حساسی برای بقا در این رقابت‌ها در پیش دارد.
شاگردان لوکا بوناچیچ از ساعت ۲۰:۳۰ جمعه ۱۷ مرداد و در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر مهمان پرسپولیس تهران هستند.     انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رحمان رضایی ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری  اردوی هفت گردی گفت: اصفهان  به‌واسطه داشتن معماری زیبای اسلامی، پل‌های سرپوشیده، مساجد و مناره‌های منحصر به فرد شایسته بهترین‌ها است و مردم خونگرم دیار نصف جهان لایق بزرگترین خدمات فرهنگی هستند.

مهدی سلطان آقایی  افزود: سالروز تولد شیخ بهایی بزرگ معمار اصفهان ، بهانه‌ای برای اهمیت بیشتر به اصفهان به عنوان سرچشمه هنر و فرهنگ کشور و فرصتی برای نشان دادن توانمندی شهرداری اصفهان جهت ارتقای رقابت کیفی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌هایی همچون «جشنواره غذا‌های سنتی اصفهان» در فرهنگسرای شاهنامه و جشن بزرگ «به نام نصف جهان» با اجرای برنامه‌های شاد و جذاب در مجموعه گردشگری باغ فدک از جمله این برنامه‌ها است.

او با بیان اینکه برگزاری سلسله برنامه‌های «هنرواره نقاشی» با موضوع «اصفهان شهر زندگی» ویژه مدارس منطقه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته فرهنگی اصفهان است، اظهار کرد: برگزاری اردوی «هفت گردی» نیز بهانه‌ای برای آشنایی شهروندان با جاذبه‌های گردشگری منطقه ۷ اصفهان است.

سوم تا نهم اردیبهشت به نام «هفته فرهنگی اصفهان» نام‌گذاری شده است




باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد