Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@09:59:26 GMT

۱۰ بازیکن استمفورد بریج را ترک می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۲۲۵۲

۱۰ بازیکن استمفورد بریج را ترک می‌کنند

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فرانک لمپارد، سرمربی تیم فوتبال چلسی به برخی از بازیکنان کنونی خود نیازی ندارد و باشگاه در صدد است با فروش این بازیکنان، منابع مالی لازم برای جذب بازیکنان مدنظر لمپارد را تامین کند.

براساس گزارش نشریه تایمز، چلسی در ۳۸ بازی خود در لیگ برتر ۵۴ گل دریافت کرده، یعنی بیش از هر تیم دیگری که در نیمه بالایی جدول حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل لمپارد دیگر به کورت زوما، آندریاس کریستنسون امرسون پالمیری و مارکوس آلونسو نیازی ندارد و به دنبال جذب مدافعان جدید است و بن چیلول، مدافع لستر سیتی یکی از گزینه‌های تقویت خط دفاعی این تیم به شمار می‌رود.

با وجود این که انگولو کانته در ۲۸ بازی این فصل در ترکیب آبی پوشان حضور داشت، ممکن است او هم یکی دیگر از خروجی‌های چلسی در نقل و انتقالات تابستانی باشد، زیرا لمپارد معتقد است این بازیکن با سیستم مدنظر او هماهنگی و تناسب ندارد.

همچنین مسئولان باشگاه چلسی قصد دارند کپا آریزابالاگا که ۲ فصل پیش با مبلغ ۷۱ میلیون پوند از اتلتیکو بیلبائو جدا شد و به چلسی پیوست را به صورت قرضی به تیم دیگری بدهند تا از پرداخت دستمزد بالای این دروازه‌بان شانه خالی کنند و به جای او از کابایرو درون دروازه تیمشان استفاده کنند.

تیمو باکایوکو و راس بارکلی که از ماه فوریه فرصت بازی پیدا نکردند نیز دیگر بازیکنانی هستند که جدایی آن‌ها از چلسی محتمل به نظر می‌رسد.

از طرف دیگر ویلیان درخواست تمدید قرارداد باشگاه چلسی را نپذیرفته و بعید نیست در نقل و انتقالات تابستانی از جمع آبی پوشان لندنی جدا شود. باشگاه‌های آرسنال و تاتنهام علاقه‌مند به جذب این بازیکن هستند.

بیشتر بخوانید

تازه‌ترین اخبار از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

چلسی تاکنون حدود ۹۰ میلیون پوند برای جذب حکیم زیاش و تیمو ورنر هزینه کرده و قصد دارد در ادامه کای هاورتز، بازیکن بایر لورکوزن را به خدمت بگیرد.

با کنار کشیدن بایرن مونیخ از رقابت برای جذب پدیده آلمانی بایر لورکوزن، اکنون آبی‌ها شانس بیشتری برای جذب هاورتز دارند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه چلسی فرانک لمپارد نقل و انتقالات برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بسیاری از تیم‌های لیگ برتری فعالیت نقل و انتقالاتی خودشان را آغاز کرده‌اند و این در حالی است که تیم‌های خاص لیگ برتر با زیر نظر گرفتن استعدادهای این فصل، سعی دارند در فرایند جذب آنها پیش قدم شوند. در این بین مجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک نسبت به وضعیت نقل و انتقالاتی به وجود آمده برای تیمش واکنش نشان داد و در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان، از اقدام عجیب یکی از سرمربیان لیگ برتری صحبت کرد.

حسینی با اشاره به وضعیت نقل و انتقالاتی بازیکنان شهرستانی به تیم‌های پایتخت‌نشین گفت: من خواهشم از بچه‌هایی که کارگزار و مدیر برنامه این بازیکنان هستند این است که نباید فقط روی بحث مالی تمرکز داشته باشند. یک بازیکن اول باید استیبل و ثابت باشد و اینکه بخواهی با یک فصل فوتبال، یک بازیکن را از حریم امنش به جایی ببری که آینده‌اش مشخص نیست، ریسک زیادی دارد. اگر بخواهیم مسئله مالی را در نظر بگیریم، یک بعد دیگر این مسئله است. ما بایستی ببینیم جابه‌جایی این بازیکن جدای از صرف مالی، به صلاح او خواهد بود یا نه؟ اگر به‌عنوان یک بازیکن بهترین قرارداد مالی را هم ببندی، بعد در تیم بعدی عملکرد فنی خوبی نداشته باشی یا اصلا از فوتبالت لذت نبری، مسئله مالی اصلا برایت هیچ لطفی نخواهد داشت.

سرمربی آلومینیوم در ادامه تاکید کرد: این اتفاقات در فوتبال ما متاسفانه می‌افتد. ما سال گذشته با تیمی بازی داشتیم و بعد از بازی، سرمربی تیم حریف در وسط زمین داشت درباره سال بعدی از بازیکن من سوال می‌کرد. امسال هم این سرمربی این کار را می‌کند و یک سرمربی با یکی از بازیکنان ما ارتباط گرفته در حالی که او قرارداد دارد. این کارهایی غیر حرفه‌ای است که انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • سوغات ویژه پائز از چین رسید (عکس)
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • کول پالمر پنجمین بازیکن تاریخ چلسی با تاثیرگذاری روی حداقل 30 گل در یک فصل لیگ برتر انگلیس
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!