Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از آغاز سومین پویش ملی "مشق احسان" و ارسال یک میلیون بسته کیف و نوشت‌افزار ایرانی و ۱۵ هزار تبلت برای توزیع در مناطق محروم کشور خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ محمد مخبر در مراسم  آغاز سومین پویش ملی "مشق احسان" در مجتمع شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه تهران با اشاره به توزیع یک میلیون بسته کیف و نوشت افزار در این مرحله اظهار کرد: ارزش هر کدام از این بسته‌ها 150 هزار تومان برآورد شده و اعتبار کل محموله 150 میلیارد تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره نحوه توزیع این بسته‌ها گفت: 5 هزار گروه جهادی و مردمی همکار ستاد اجرایی فرمان امام در سراسر کشور این بسته‌ها را درمناطق کم‌برخوردار بصورت رایگان توزیع خواهند کرد.

مخبر خاطرنشان کرد: تمام اقلام این کیف و نوشت‌افزارها کاملاً ایرانی هستند و برای تأمین این اقلام 100 کارگاه کوچک تعطیل شده، احیا شدند و 30 کارگاه جدید نیز راه‌اندازی و 2هزار شغل جدید ایجاد شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام افزود: در راستای تحقق کامل عدالت آموزشی، تاکنون 1300 مدرسه درمناطق محروم احداث و تحویل وزارت آموزش و پرورش داده‌ایم و  تا پایان امسال 200 مدرسه دیگر نیز تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

مخبر از طرح ستاد اجرایی فرمان امام برای اهدای تبلت به دانش آموزان مناطق محروم نیز خبرداد و گفت: باتوجه به شرایط کرونا و برگزاری کلاسهای درس به صورت آنلاین و اینترنتی، به‌زودی 15 هزار تبلت به دانش‌آموزان این مناطق اهدا خواهیم کرد.

استفاده 450 هزار دانش‌آموز و دانشجو از خدمات تحصیلی کمیته امداداحداث 30 درصد فضاهای آموزشی کشور توسط خیرین/ 3.5 میلیون دانش‌آموز به "شاد" دسترسی ندارند

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25,22/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ستاد اجرایی فرمان امام بیشتر بخوانید... استفاده ۴۵۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو از خدمات تحصیلی کمیته امداد احداث ۳۰ درصد فضاهای آموزشی کشور توسط خیرین/ ۳.۵ میلیون دانش‌آموز به "شاد" دسترسی ندارند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... استفاده ۴۵۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو از خدمات تحصیلی کمیته امداد احداث ۳۰ درصد فضاهای آموزشی کشور توسط خیرین/ ۳.۵ میلیون دانش‌آموز به "شاد" دسترسی ندارند واژه های کاربردی مرتبط ستاد اجرایی فرمان امام پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ چند نکته درباره "کرونا" از نگاه طب سنتی ۲ دانشگاه هاروارد: شرکت مداوم در "مراسم مذهبی" باعث کاهش ۶۸ درصدی مرگ ناشی از افسردگی! ۳ جامعه ایرانی مایل به "فرزندآوری" است اما این ۷ عامل مانع شده‌اند! ۴ آتش‌سوزی گسترده چند سوله در شهرک صنعتی جاجرود ۵ آمار جهانی کرونا/ آمریکا با ۴.۸ میلیون مبتلا در صدر +جدول آخرین تغییرات ۶ وزیر بهداشت: کنکور در موعد مقرر برگزار می‌شود ۷ تأثیر "نیش زنبور" بر درمان بیماری کرونا؟! ۸ وزیر بهداشت: مراد از "طب اسلامی" طبی است که طبیبان مسلمان آن را دنبال می‌کردند مهمترین اخبار اجتماعی جامعه ایرانی مایل به "فرزندآوری" است اما این ۷ عامل مانع شده‌اند! حضور معاون آموزش و پرورش در آستانه روز خبرنگار در تسنیم آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۲۱۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته آغاز پویش ملی "مشق احسان"/ اهدای ۱۰۰۰۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر و ۱۵۰۰۰ تبلت به دانش‌آموزان مناطق محروم مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است نماینده جهاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم تشریح کرد ؛ ضربه امنیتی مقاومت فلسطین به دستگاه جاسوسی اسرائیل قالیباف: باید در ۵ سال آینده به ثبات اقتصادی بدون نفت برسیم گفت‌وگو| تحلیلگر عراقی تشریح کرد: چالش‌ها و موانع برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در عراق گفتگو با عباس عبدی: مسئولان دولتی از ثبت‌نام فرزندانشان در مدارس غیرانتفاعی منع شوند/ تمام جامعه از نابرابری آموزشی ضربه شدید می‌خورد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام ستاد اجرایی فرمان امام ستاد اجرایی فرمان امام تبلت به دانش آموزان مناطق محروم مشق احسان پویش ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

گفتنی است وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و در حال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند. تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

به گزارش مهر، در پی وقوع بارش‌های سیل‌آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده توزیع شد.

کد خبر 6086881 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • پاکسازی محدوده شهر قم از زباله‌های پلاستیکی توسط دانش آموزان