Web Analytics Made Easy - Statcounter

بریتیش پترولیوم استراتژی جدید تجاری خود برای تغییر شکل شرکت به یک شرکت یکپارچه را منتشر کرد. این شرکت می گوید در ده سال آینده سرمایه گذاری برای انرژی های کم کربن را 10 برابر کرده به 5 میلیارد دلار در سال خواهد رساند.

به گزارش «انرژی امروز» بر اساس این استراتژی بریتیش پترولیوم تا سال 2030 سرمایه گذاری بر پروژه های کم کربن را به 10 برابر و تا سال 2025 به 8 برابر افزایش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت قصد دارد تا سال 2030 با همکاری 10 تا 15 شهر و سه صنعت بزرگ تلاش در جهت کربن زدایی را برای 20 میلیون نفر در روز به سرانجام برساند.

از سویی بریتیش پترولیوم اعلام کرده است که تا سال 2030 تولید هیدروکربن های خود را تا 40 درصد کاهش می دهد و هیچ عملیات اکتشاف جدیدی در هیچ کشور جدیدی آغاز نخواهد کرد.

بر همین اساس، انتشارات بی پی در بخش عملیات تا سال هدف 30 تا 35 درصد کاهش می یابد و در بخش تولید بالادستی نفت و گاز هم 35 تا 40 درصد کاهش انتشارات خواهد داشت.

در ادامه کاهش انتشارات، این غول نفتی بریتانیا می گوید شدت کربن محصولات خود را تا 2030 حدود 15 درصد کاهش می دهد.

در ده سال آینده بریتیش پترولیوم سرماه گذاری برای انرژی های کم کربن را 10 برابر کرده به 5 میلیارد دلار در سال خواهد رساند. بر همین اساس تا سال هدف بی پی 50 گیگاوات انرژی تجدیدپذیر را توسعه می دهد که نسبت به سال 2019 با افزایش 20 درصدی همراه خواهد بود.

برچسب هاانرژی امروز انرژی های تجدیدپذیر بریتیش پترولیوم (BP) کم کربن مدیریت یکپارچه

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز انرژی های تجدیدپذیر بریتیش پترولیوم BP کم کربن مدیریت یکپارچه آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو بریتیش پترولیوم درصد کاهش کم کربن تا سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،

مدیر عامل توزیع نیروی برق شیراز گفت:تاکنون بیست هزار و ۱۷۱ کنتور هوشمند در محدوده عملکرد این شرکت نصب شده است و ۶۵ درصد تعداد اشتراک‌های اداره ها و ۹۰ درصد بار این اشتراک‌ها با نصب  هزار و ۴۷۶ کنتور، هوشمند شده است. 

سلاحی اعلام کرد: همچنین ۱۰۰ درصد اشتراک‌های کشاورزی با نصب ۱۴ هزار و ۸۲۵ کنتور هوشمند، ۱۱ درصد تعداد اشتراک‌های تجاری با نصب ۴ هزار و ۵۳ کنتور هوشمند و ۱۲ هزار و ۶۰۰ کنتور برق خانگی به کنتور‌های هوشمند کنترل پذیر و فرمانپذیر تجهیز شده است.

محمد رضا سلاحی افزود: از سال ۱۴۰۱ تاکنون با نصب ۲۰۰ کلید فرمان پذیر در شبکه‌های برق این شرکت، هوشمندسازی در شبکه‌های برق  ده برابر رشد داشته است و علاوه بر افزایش نقاط کنترل پذیر و فرمانپذیر در شبکه‌های برق با نصب کنتور‌های هوشمند، قابلیت پایش لحظه‌ای فراهم شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز  گفت: امکان برقراری ارتباط دو سویه بین شرکت و مصرف کنندگان، جمع آوری، پردازش و ارسال اطلاعات انرژی به شرکت از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از کنتور‌های هوشمند است.

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • بریتانیا در یک قدمی شبکه برق بدون کربن
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • کاهش طغیان رودهای مازندران با رشد چهار برابری لایروبی
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • روتردام در مسیر کاهش مصرف مواد خام تا سال ۲۰۳۰
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز