Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایکر کاسیاس، دروازه بان و کاپیتان سابق باشگاه رئال مادرید از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

ایکر کاسیاس، اسطوره فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال مادرید بالاخره دستکش های خود را آویخت و اعلام بازنشستگی کرد. به گزارش طرفداری، باشگاه رئال مادرید به همین مناسبت بیانیه ای رسمی منتشر کرده است:

به دنبال خداحافظی ایکر کاسیاس از فوتبال حرفه ای، باشگاه رئال مادرید قصد دارد قدردانی، محبت و تحسین خود را نسبت به یکی از بزرگترین اسطوره های باشگاه ما و دنیای فوتبال ابراز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایکر کاسیاس بهترین دروازه بان تاریخ باشگاه رئال مادرید و فوتبال اسپانیا، در سن 9 سالگی به جمع ما پیوست. او اینجا شکل گرفت و به مدت 25 سال از پیراهن ما دفاع کرد و به یکی از کاپیتان های نمادین تاریخ باشگاه تبدیل شد. ایکر کاسیاس قلب و محبت مادریدیسمو ها را به دست آورد و یکی از نماد های ارزش های رئال مادرید است.

امروز یکی از مهم ترین فوتبالیست های تاریخ 118 ساله باشگاه رئال مادرید از فوتبال حرفه ای خداحافظی کرد، بازیکنی که ما عاشقش بودیم و تحسینش می کردیم، دروازه بانی که میراث باشگاه رئال مادرید را با زحمات و رفتار استثنایی اش در داخل و خارج از زمین گسترش داد.

ایکر کاسیاس در قلب همه هواداران رئال مادرید جای دارد و تا ابد هم همینطور خواهد بود. رئال مادرید، باشگاه زندگی کاسیاس، دوست دارد عشق و محبت خود را نثار او و خانواده اش کند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه رئال مادرید ایکر کاسیاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم

روماریو، اسطوره فوتبال برزیل و مهاجم سابق بارسلونا در 58 سالگی برای باشگاهی در برزیل به میدان خواهد رفت.

دانلود (5.6MB)

دیگر خبرها

  • درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!‏
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم