Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@14:20:54 GMT

بازداشت دو مدیر پرسپولیس تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۲۵۶۲

بازداشت دو مدیر پرسپولیس تکذیب شد

از شب گذشته اخباری مبنی بر بازداشت یکی دو تن از مدیران باشگاه پرسپولیس در حال پخش شدن است.

موضوعی که از سوی این باشگاه هیچ واکنش رسمی نداشته است اما گفته می شود این بازداشت ها به دلیل ارتباط آنها با برخی پرونده های خاص اقتصادی است.

علیرضا اشرف سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره این که گفته می شود اخبار منتشر شده مربوط به یلوه و خواجوند است، توضیح داد: از نظر من این موضوع یک بحث کاملا چیپ و بی ارزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم این شایعه را در سطح فضای مجازی شنیدم و آن را تکذیب می کنم. معاون اقتصادی پرسپولیس که شائباتی درباره وی شکل گرفته بود از صبح امروز در کنار من در باشگاه پرسپولیس حضور داشت و یکی دیگر از معاون های باشگاه هم مدتی به مرخصی رفته بود.

وی افزود: امروز جلسه خصوصی سازی پرسپولیس در وزارت ورزش برگزار می شود و معاون باشگاه هم پس از مرخصی اش در این جلسه همراه مهدی رسول پناه شرکت خواهد کرد. باز هم تاکید می کنم چنین خبری بی اساس است.

بیشتر بخوانید: 

256 251

کد خبر 1418038

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس

امتداد - مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

مهدی قمصریان پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟