Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@21:50:18 GMT

نقاط حادثه خیز در شهرهای مازندران رفع شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۲۸۳۸

نقاط حادثه خیز در شهرهای مازندران رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رازجویان عصر سه شنبه در جلسه با شهرداران استان خواستار انجام اقدامات اساسی برای مناسب سازی معابر و تردد آسان معلولان شد و گفت: معابر و پیاده‌روها باید برای تردد معلولان و افرادی که از ویلچر استفاده می‌کنند، بهسازی شود.

وی ادامه داد: شهرداران در صدور پایان‌کار، قوانین ساختمانی مورد تأیید سازمان بهزیستی جهت تردد معلولین و کم‌توانان را کنترل و لحاظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون استاندار مازندران با بیان اینکه شهرداران در صدور پروانه ساختمانی برای خانواده‌های تحت‌پوشش بهزیستی و کمیته‌امداد، قوانین را رعایت و اجرا نمایند، تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن ایام ماه محرم، شهرداران فضاسازی و سیاه‌پوش کردن شهرها و همچنین ضدعفونی کردن معابر را در دستور کار قرار دهند.

رازجویان با اشاره به ایجاد بستر مناسب توسط شرکت‌های مخابراتی و اپراتورهای تلفن همراه در شهرهای مازندران، اظهار داشت: در ایام شیوع کرونا که استفاده مردم از شبکه‌های مجازی و اینترنت بیشتر شده، توسعه زیرساخت‌ها و بهبود ارائه خدمات اینترنتی به مردم ضروری است.

وی ضمن تقدیر از اقدامات شهرداران در بحث ضدعفونی کردن معابر و وسایل حمل و نقل عمومی و همچنین تهیه ماسک و کمک به بیمارستان‌ها، افزود: شهرداران در بحث تصفیه شیرابه و مدیریت پسماند نیز بیش از گذشته تلاش کنند.

رازجویان با اشاره به اهمیت رفع نقاط حادثه‌خیز در شهرها، افزود: شهرداران نسبت به آشکارسازی و رفع نقاط حادثه‌خیز اقدام کنند تا شاهد کاهش خسارات جانی باشیم.

معاون استاندار مازندران همچنین از شهرداران خواست روشنایی معابر و زیباسازی ورودی شهر را در اولویت قرار دهند.

کد خبر 4991130

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی رازجویان استانداری مازندران مناسب سازی معابر ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند اقامه نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک پر حجم در مازندران

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به پر حجم بودن ترافیک در محورهای مواصلاتی، گفت: به علت حجم بالای ترافیک محور کندوان یک‌طرفه شد. - اخبار استانها -

سرهنگ یدالله جهان تاب به انسداد و یک‌طرفه شدن محور شمال به جنوب محور کندوان به دلیل حجم بالای ترافیک اشاره کرد و اظهار داشت: از ساعاتی پیش محور کندوان یک‌‎طرفه شد.

وی افزود: تردد در محور چالوس - کرج و آزادراه تهران - شمال هم در مسیر شمال به جنوب به دلیل تخلیه بار ترافیکی تا 12 شب مسدود است و تردد از محور هراز و سوادکوه ممکن است.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: در حال حاضر مسیر جنوب به شمال محور کندوان محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه و در هزار محدوده چم و دزدبن شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی گفت: ترافیک در محور هراز در مسیر جنوب به شمال محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: هواشناسی وضعیت جوی را با بارش پراکنده باران در برخی نواحی مرتفع و کوهستانی عنوان کرده است و لازم است مسافران برای تردد در این مسیر‌های کوهستانی با احتیاط عمل کنند و از اتراق در نواحی کوهستانی بپرهیزند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارش باران بهاری موجب آبگرفتگی معابر در شهرهای آذربایجان غربی شد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • پلیس «پدرخوانده» را در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد + جزئیات
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم برگزار شد
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی