Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:50:21 GMT

چهره متفاوت سوسن پرور در یک فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۲۸۹۵

چهره متفاوت سوسن پرور در یک فیلم

نخستین عکس‌های فیلم «بوتاکس» به کارگردانی کاوه مظاهری منتشر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، «بوتاکس» اولین فیلم بلند کاوه مظاهری است که پخش بین‌المللی آن به تازگی آغاز شده است. بخش‌هایی از این فیلم که ساخت آن در سال گذشته به اتمام رسید در آلمان فیلم‌برداری شده است.
سوسن پرور، مهدخت مولایی، سروش سعیدی، محسن کیانی و مرتضی خانجانی از بازیگران فیلم «بوتاکس» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «اکرم و آذر به همه می‌گویند که برادرشان قاچاقی به آلمان رفته و فعلاً ازش خبری ندارند. به‌مرور این «دروغ» در ذهن اکرم به یک واقعیت تبدیل می‌شود، تا حدی که شبانه‌روز را در انتظار برگشتن برادرش از آلمان، سپری می‌کند.»
فیلم «بوتاکس» تولید مشترک ایران و کاناداست و با سرمایه‌گذاری محسن کیانی، ساسان سعیدی، کاوه مظاهری، سروش سعیدی و گروه همراهان اندیشه ققنوس ساخته شده است.
دو فیلم کوتاه آخر کاوه مظاهری، «روتوش» و «شهربازی» گفته می شود پیش از این به عنوان نماینده ایران در رقابت آکادمی اسکار شرکت داشته است.
دیگر عوامل فیلم عبارت‌اند از: تهیه‌کنندگان: کاوه مظاهری و سروش سعیدی، نویسندگان فیلم‌نامه: کاوه مظاهری و سپینود ناجیان، مدیر فیلم‌برداری: حامد حسینی سنگری، سایر بازیگران: مهدی پورخانعلی، مریم نجفی، الهه فرازمند، هانیه مفلح، سارا رستم، مهناز افتاده نیا، ملینا پورکاظمی، فتح الله غفاری، سجاد میرسعید و آرین واعظ آشتیانی (بازیگر کودک)، طراح صحنه و لباس: عادله چراغی، طراح چهره‌پردازی: امید گلزاده، تدوین: پویان شعله‌ور، موسیقی: میلاد موحدی، صدابردار: هادی معنوی پور، طراحی و تدوین صدا: حسین قورچیان، طراحی جلوه‌های ویژه کامپیوتری: محمد برادران، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، طراح و سرپرست بدلکاری: کیوان رضایی، مجری طرح: مهدی برجیان، مدیر تولید: امیر مهدی صادقی، مدیر تدارکات: علی شیخی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: غزل معصومی، دستیار اول فیلمبردار: بهروز سیفی، مشاور کارگردان: غلامرضا رمضانی، دستیاران کارگردان: محمدرضا (نوید) کریم پور، توحید آیت، نعیم نظیفی، سجاد میرسعید، منشی صحنه: منا علامه امیری، دستیار اول طراح لباس: فرید طاهری فرد، مدیر صحنه: مهرداد رنجی، دستیار اول طراح لباس: سمیرا استیری، ساخت دکور: محمد سلطانی، دستیار تدوین: یاسمن مرادی، دستیار صداگذار: مهیار سلیمی، دستیار صدابردار: محمدرضا محمدی، اصلاح رنگ و نور: نیما دبیرزاده، عکاس: سیما محمدی و مشاور رسانه‌ای: زهرا نجفی.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سوسن پرور کاوه مظاهری دستیار اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند

شهردار تهران در احکام جداگانه‌ای علیرضا رحمان‌زاده را به عنوان «مدیر دفتر شهردار» و سید مهدی متولی را به عنوان «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در احکام جداگانه‌ای علیرضا رحمان‌زاده را به عنوان «مدیر دفتر شهردار» و سید مهدی متولی را به عنوان «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:

بسمه تعالی
جناب آقای علیرضا رحمان‌زاده
نظر به شایستگی، تجارب و سوابق ارزنده جناب‌عالی، به‌موجب این حکم  به سمت «مدیر دفتر شهردار» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از پروردگار یکتا، تحت راهبری مدیرکل حوزه شهردار و با تلاش و پیگیری مجدانه و همکاری و تعامل موثر درون و برون سازمانی، در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛‌ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» همه توان و تجربه خویش را بکار گیرید.
توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

زاکانی: تمام انتصابات در بخش‌‌های مختلف شهرداری تهران بر مبنای قانونی و مصوبه شورا بوده است

بسمه تعالی
جناب آقای سید مهدی متولی
نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به‌ سمت «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم‌انداز«تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام»، موجبات ارتقاء‌ کارآمدی شهرداری و خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.
توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید
  • فروش میلیاردی یک تئاتر در دو هفته
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد