Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@15:06:39 GMT

در مورد محبوب ترین طرح فرش در ایران چه میدانید ؟

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۳۰۷۲

در مورد محبوب ترین طرح فرش در ایران چه میدانید ؟

فرش افشان یکی از انواع هزاران طرح فرش تولید شده در صنعت فرش ماشینی می باشد که استقبال بسیار زیادی از آن شده است. طرح افشان, طرحی است که بیشتر با تعداد زیادی گل، برگ، شاخه و گیاه دیده می شود که در جهات مختلف پراکنده است. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در مورد محبوب ترین طرح فرش در ایران به شما بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طرح افشان

فرش افشان یکی از انواع هزاران طرح فرش تولید شده در صنعت فرش ماشینی می باشد که استقبال بسیار زیادی از آن شده است. طرح افشان, طرحی است که بیشتر با تعداد زیادی گل، برگ، شاخه و گیاه دیده می شود که در جهات مختلف پراکنده است.

در این طرح تنوع زیادی وجود دارد، اما میناخانی معروف ترین آن است . با توجه به ویژگی‌هایی که فرش های طرح افشان دارند ، استفاده از آنها برای خانه‌هایی که از دکوراسیون لوکس و شیک برخوردار هستند مناسب است. نداشتن ترنج و عدم استفاده از سبک‌های قدیمی در این نوع فرش ها از مهمترین دلایل افزایش علاقه‌مندی به این نوع طرح‌ها است.

 اگر به دنبال فرشی هستید که بتوانید با انواع دکوراسیون ها ست کنید, طرحی چشم نواز داشته باشد, افشان بهترین گزینه است. از معروف طرح های کلکسیون افشان میتوان به افشان سلطنتی , افشان دلربا و افشان کاشان نام برد.

معرفی نقشه افشان :

به صورت خلاصه به نقشه ها و طرحهایی که فاقد ترنج مرکزی و لچک می باشد و دارای تعداد زیادی گل در سرتاسر نقشه فرش هست , طرح افشان میگویند , البته در بعضی اوقات دیده شده جهت تکراری نبودن نقشه ها و تنوع در طراحی ترنج هایی بسیار کوچک در مرکز فرش در نقشه های افشان دیده شده است

نقشه افشان و دکوراسیون :

به توجه به نوع طراحی و دیزاین بسیار زیبای نقشه افشان , استفاده از این طرح برای خانه ها و دکوراسیون های مدرن و لوکس بسیار توصیه میشود , به دلیل نبود ترنج و لچک در افشان , این طرح میتواند گزینه بسیار خوبی برای خانه های کوچک باشد , حذف تقارن و قرینگی و پراکندگی گل‌ها ویژگی مثبتی است که چیدمان را آسان‌تر می‌کند؛ این ویژگی به‌خصوص در طراحی‌های مدرن بسیار مفید و مورد استقبال است.

قیمت و خرید فرش افشان :

اگر قصد خرید فرش را دارید و انتخاب شما طرح افشان است به این نکات دقت کنید که , فرش افشان در حال حاظر در انواع شانه و تراکم های از 500 شانه گرفته تا 1500 شانه تولید میشوند که شما میتوانید متناسب با بودجه و نیاز خود آن را انتخاب کنید و رنگ بندی های سرمه ای , کرم و فیلی این نقشه بیشتر استقبال را داشته اند

فروشگاه اینترنتی تک فرش این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید قبل از خرید فرش ماشینی به صورت کامل انواع طرح های فرش ماشینی را بررسی , مقایسه و متناسب با فضا و دکوراسیون منزلتان بهترین انتخاب را داشته باشید

شما میتوانید با ورود به سایت https://takfarsh.com/ علاوه بر مشاهده انواع طرح های فرش افشان , سایر طرح های موجود فرش ماشینی را مشاهده و نسبت به خرید اینترنتی فرش اقدام کنید و با ارسال رایگان و با قیمت کارخانه درب منزل تحویل بگیرید

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 کاخ گلستان گروه تروریستی تندر کنکور 99 محمدرضا نوایی هفت تپه فرش افشان خرید اینترنتی فرش خرید فرش ماشینی فرش رپرتاژ آگهی طرح ترافیک 99 کاخ گلستان گروه تروریستی تندر کنکور 99 محمدرضا نوایی هفت تپه فرش ماشینی فرش افشان طرح افشان طرح فرش طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ

آفتاب‌‌نیوز :

طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت Nexon در حال ساخت یک بازی MMORPG بر اساس مجموعه بازی تاج و تخت است.

به نقل از منبعِ Redanian Intelligence، این بازی در شمال قاره «وستروس» جریان دارد و مکان‌هایی همچون شهر «وینترفل» و «دیوار» در بازی حضور دارند. احتمال حضور مناطق دیگر دنیای نغمه یخ و آتش هم وجود دارد، اما این منبع فقط حضور شمال را می‌تواند تایید کند. وقایع این بازی بین فصل چهارم و پنجم سریال جریان دارد، هنگامی که «روس بولتون» مقام نگهبان شمال را در اختیار داشت و «جان اسنو» و «سمول تارلی» همچنان در دیوار حضور داشتند.

- اشخاص ذکر شده و همچنین نام‌های دیگر داستان بازی تاج و تخت به‌عنوان NPC در بازی حضور دارند و بازیکنان می‌توانند آن‌ها را ملاقات کنند، اما صداپیشگی آن‌ها توسط بازیگران سریال Game of Thrones انجام نشده است. صداپیشگان جدیدی در نقش این شخصیت‌ها صحبت خواهند کرد و تلاششان بر این است که تا حد امکان نحوه حرف زدن بازیگران سریال را تقلید کنند.

- ظاهرا این بازی دارای یک کمپین داستانی آنلاین خواهد بود.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • اعلام زمان حراج جدید سکه
  • زمان حراج جدید سکه اعلام شد
  • زمان حراج جدید سکه مشخص شد
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • یک‌روز برای خلیج همیشه فارس
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • سلطان آسمان ایران در خطر انقراض/ عکس