Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قدرت اله ولدی، فرماندار ویژه ملایر گفت: برای این دو نمایشگاه بیش از ۲۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده و از طریق آن‌ها برای ۴۵ نفر در شهرستان اشتغال ایجاد شده است.

او اولویت نخست شهرستان در حوزه اقتصاد را تحقق جهش تولید و تامین معیشت و اشتغال مردم دانست و افزود: ایجاد اشتغال برای ۲۵ هزار نفر در شهرستان از طریق صنعت مبل و منبت یکی از مهمترین ظرفیت‌های سرمایه گذاری در شهرستان به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: به دنبال ثبت جهانی مبل و منبت ملایر در شورای جهانی صنایع دستی، شاهد تحول مهمی در این حوزه بوده ایم و بنا به گزارشی که فعالان این حوزه، امسال تا کنون بیش از بیست واحد نمایشگاهی به مجموع عرضه کنندگان منبت مبلمان شهرستان اضافه شده که بیانگر جذابیت ملایر برای سرمایه گذاران و حمایتی که از بخش خصوصی در این شهرستان ایجاد کرده  است.

ولدی با تلاش‌ها برای تامین چوب ارزان و با کیفیت در شهرستان اظهار داشت: پیگیر تسهیل در واردات چوب و رفع مسئله عوارض گمرکی برای واردکنندگان مواد اولیه و صادرکنندگان مبلمان منبت شهرستان، استاندارد سازی، برند سازی و تولید چوب مورد نیاز این صنعت هستیم.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به طرح‌های تحقیقاتی مرکز پیشرفته مبل و منبت دانشگاه ملایر افزود: هم اکنون کار بر روی شناسایی و پرورش گونه‌های جدید درختی برای تامین چوب این بازرا در تلاشیم.

علی امامی، تولید کننده و مدیر نمایشگاه مبل و منبت بانک مبل هم که امروز نمایشگاه آنها افتتاح شد،گفت: بزرگترین نمایشگاه مبل و منبت ملایر را با ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی در بازار مبل و منت ملایر ایجاد کردیم و با عرضه مبلمان و سرویس خواب منبت و اسپرت دنبال جذب رضایت مشتریان هستیم.

او از اشتغال ۱۸ نفر در این مجموعه‌ی نمایشگاهی خبر داد و افزود: محصولات بازار مبل و منبت ملایر به عنوان برند برتر کشور قابل رقابت با محصولات خارجی است و با توجه به وجود نمایشگاه‌های فراوان در بازار بزرگ مبل ۳۲ متری ملایر سلیقه‌ی همه‌ی مردم کشور و خریداران خارجی را توانسته ایم تامین کنیم.

امامی ادامه داد: با تمهیداتی که شهردار سابق ملایر هم طی سال‌های گذشته داشته است دسترسی به بازار مبل و منبت از طریق کمربند سبز شهر برای همه خریداران محیا ست و مردم برای خرید و اقامت طولانی در شهر مشکلی ندارند.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه مبل و منبت جهش تولید مبل و منبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این نمایشگاه ۱۳ اثر نقاشی با موضوع پرتره، طبیعت و آزاد با تکنیک مداد رنگی سیاه قلم و و سبک هایپر رئال کار خانم‌ها زارعیان و پاشایی به نمایش گذاشته شده است
علاقمندان می‌توانند به مدت ۳ روز صبح‌ها و عصر‌ها از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان هنرستانی در جرقویه
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود