Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس نتایج یک مطالعه آماری، میانگین سالانه تعداد افرادی که پس از همه‌پرسی برگزیت از انگلیس به دیگر کشورهای اروپایی مهاجرت کرده‌اند، در مقایسه با میانگین آن در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۵ بیش از ۳۰ درصد افزایش نشان می‌دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از یورونیوز، نتایج تحقیقات مشترک سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) و اداره کل آمار اتحادیه اروپا (یورو استات) حاکی از این است که مهاجرت شهروندان انگلیسی به سایر کشورهای اروپایی، پس از همه‌پرسی خروج این کشور از اتحادیه اروپا که در سال 2016 برگزار شد، بیش از 30 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس نتایج بررسی‌های مشترک OECD و یورو استات، در فاصله سال‌های 2008 تا 2015 سالانه به‌طور متوسط 56.8 هزار نفر از انگلیس به دیگر کشورهای اروپایی مهاجرت کرده‌اند، اما این رقم در سال‌های 2016 تا 2018 به بیش از 73.6 هزار نفر در سال افزایش یافته است.

علاوه بر این، تعداد اتباع انگلیسی که پس از همه‌پرسی برگزیت و رأی مثبت اکثریت شرکت‌کنندگان در این همه‌پرسی به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا اقدام به ارائه درخواست تابعیت از دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا کرده‌اند، 500 درصد نسبت به رقم آن در سال‌های قبل از برگزاری این همه‌پرسی افزایش نشان می‌دهد.

اسپانیا محبوب‌ترین مقصد مهاجرتی برای اتباع انگلیسی پس از همه‌پرسی برگزیت بوده است. در حالی که در فاصله سال‌های 2008 تا 2015 سالانه حدود 2300 شهروند انگلیسی به اسپانیا مهاجرت می‌کردند، این رقم در فاصله سال‌ها 2016 تا 2018 به بیش از 21 هزار نفر در سال رسیده است.

به گفته «دانیل آوئر» پژوهشگر سابق دانشگاه آکسفورد که اکنون در مرکز تحقیقات علوم اجتماعی برلین به فعالیت‌های پژوهشی مشغول است، دلیل افزایش چشمگیر مهاجرت از انگلیس به دیگر کشورهای اروپایی این است که احتمالاً شهروندان انگلیسی کشور خود را در آستانه یک بحران بزرگ سیاسی یا اقتصادی می‌بینند.

 

هشدار پارلمان اروپا به جانسون درباره عواقب اقتصادی عدم توافق در مذاکرات پسا برگزیتمذاکره کننده ارشد اروپا: برگزیت بدون توافق بیشتر به ضرر بریتانیا خواهد بودکرونا عامل کاهش چشمگیر علاقه انگلیسی‌ها به برگزیتکرونا در اروپا| از درخواست برای تمدید دوران گذار پسابرگزیت تا پیشی گرفتن آمار قربانیان اروپا از آسیاموضع تهاجمی انگلیس قبل از شروع مذاکرات پسا برگزیت با بروکسل

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اروپا مذاکرات برگزیت اتحادیه اروپا اخبار "انگلیس" قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط اروپا مذاکرات برگزیت اتحادیه اروپا اخبار "انگلیس" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ جان بولتون: پیروزی مجدد ترامپ می‌تواند به خروج آمریکا از ناتو بیانجامد ۲ چاووش‌اوغلو: ایزدی‌ها از قتل‌عام داعش نجات یافته اما به چنگ پ.ک.ک افتادند ۳ گزارش سازمان ملل: کره شمالی احتمالا به توانایی نصب تجهیزات هسته‌ای روی موشک دست یافته است ۴ وزیر خارجه بوسنی هرزگوین: قدردان حمایت‌های ایران هستیم ۵ اعلام تاریخ تولید واکسن کرونای ساخت موسسه "وکتور" روسیه ۶ پیروزی روسیه در مسابقه با آمریکا بر سر تولید سریع‌تر واکسن کرونا ۷ واکسن کرونا در روسیه فعلاً برای کودکان تجویز نمی‌شود ۸ نماینده جهاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم تشریح کرد ؛ ضربه امنیتی مقاومت فلسطین به دستگاه جاسوسی اسرائیل مهمترین اخبار بین الملل آلمان لانه امن تروریست‌ها/ وزارت خارجه برلین را پاسخگو کند نماینده جهاد اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم تشریح کرد ؛ ضربه امنیتی مقاومت فلسطین به دستگاه جاسوسی اسرائیل ایران امضای قرارداد نفتی میان آمریکا و یک گروه کُرد در سوریه را محکوم کرد مصاحبه| دیپلمات سابق افغان: برگزاری لویه جرگه خلاف قانون اساسی افغانستان است مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است گزارش| بی بی سی و تداوم نقش تریبون برای ترور شناسایی و انهدام شبکه اخلال‌گر بازار ارز ایران امضای قرارداد نفتی میان آمریکا و یک گروه کُرد در سوریه را محکوم کرد ترامپ: نیروهای آمریکایی در افغانستان به ۴ هزار نفر کاهش می‌یابند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اروپا مذاکرات برگزیت اتحادیه اروپا اخبار انگلیس اروپا مذاکرات برگزیت اتحادیه اروپا اخبار انگلیس دیگر کشورهای اروپایی پس از همه پرسی برگزیت اتحادیه اروپا بین الملل هزار نفر سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند

ماکرون امروز -یکشنبه- گفت مذاکرات با روسیه باید ادامه یابد و حفظ شود.

به گزارش ایسنا، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در گفت‌وگویی با روزنامه لا تریبیون گفت: «ما با باز گذاشتن درهای مذاکره با روسیه کار درستی انجام می‌دهیم. ما هم باید نظم بین‌الملل و هم صلح و امنیت را حفظ کنیم.»

به نقل از خبرگزاری تاس، رئیس جمهور فرانسه همچنین خاطرنشان کرد لازم است سیاست «ابهام استراتژیک» در مورد روسیه ادامه یابد.

اواخر آوریل سال جاری میلادی ماکرون در جریان سخنرانی در دانشگاه سوربن در پاریس گفته بود که اروپا باید برای ایجاد روابط با روسیه پس از پایان جنگ اوکراین آماده باشد.

ماکرون همچنین گفته بود ظرفیت‌های فنی و تکنیکی و برد موشک‌های بالستیک روسیه کشورهای اروپایی را در معرض خطر قرار داده است.

رئیس جمهور فرانسه در ادامه مصاحبه خود گفت: «اگر درباره اوکراین صحبت می‌کنیم، امنیت اروپایی‌ها هم باید مدنظر باشد چون این کشور ۱۵۰۰ کیلومتر مرز با برخی کشورهای اروپایی دارد. اگر روسیه پیروز شود، دیگر رومانی، لهستان، لیتوانی یا دیگر کشورها امنیتی ندارند.»

وی خاطرنشان کرد: «قدرت و برد موشک‌های بالستیک روسیه همه ما را در معرض خطر قرار می‌دهد.»

در این میان، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفته بود که مسکو تهدیدی بری هیچ‌کس در اروپا به شمار نمی‌رود و ابراز امیدواری کرد که دیگر کشورهای اروپایی هم چنین رویکردی در قبال روسیه داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست بیش از ۳۰ سازمان مردم نهاد انگلیسی برای توقف توحش در رفح
  • برگزاری کنفرانسی برای مهار مهاجران در دانمارک
  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • ایجاد یک اتحادیه دفاعی هدفی دور از دسترس در اتحادیه اروپا
  • ماکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد؛ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند