Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@10:19:00 GMT

عکس ؛ این ستاره در انتظار چراغ سبز فرهاد مجیدی

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۳۴۹۲

عکس ؛ این ستاره در انتظار چراغ سبز فرهاد مجیدی

مدافع باتجربه استقلال تلاش می کند تا به ترکیب تیمش برگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیاوش یزدانی مدافع بلندقامت و باتجربه استقلال بعد از ابتلا به ویروس کرونا و قرنطینه دو هفته ای از نظر بدنی شرایط مناسبی نداشت. با این حال یزدانی در تمرینات استقلال حضور یافت و کارش را دنبال کرد تا بتواند در لیست آبی ها قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدانی بعد از بهبودی کامل ناشی از ابتلا به کرونا در دیدار با پارس جنوبی با تصمیم کادرفنی از سفر به جم بازماند اما مقابل سپاهان در لیست ۱۸ نفره قرار گرفت. حالا اما یزدانی در تمرینات با انگیزه بالا تلاش می کند تا بتواند بار دیگر به ترکیب برگردد.

این مدافع قطعا انگیزه زیادی برای بازگشت به ترکیب استقلال دارد و به همین خاطر در انتظار فرصتی است تا مجیدی به او بدهد و بتواند بار دیگر فیکس شدن در ترکیب را تجربه کند.

نکته قابل توجه درباره خط دفاع استقلال این است که دست کادرفنی برای پست دفاع وسط کاملا باز است. روزبه چشمی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی و محمد دانشگر ۴ مدافع وسط آبی ها هستند که با توجه به اتخاذ سیستم ۴ دفاعه در هر بازی فقط ۲ نفر می توانند به میدان بروند و فعلا قرعه در این خصوص به نام چشمی و غلامی افتاده و دانشگر و یزدانی برای فیکس شدن دوباره باید تلاش شان را به کار بگیرند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیاوش یزدانی استقلال تهران سیاوش یزدانی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!

تصویر تازه ای که از پسر فرهاد مجیدی منتشر شده، خیلی ها را غافلگیر کرده است.

طرفداری | فرهاد مجیدی تصویری را کنار پسرش به اشتراک گذاشت.

فرهاد مجیدی این روزها به دور از دنیای فوتبال و در امارات مشغول استراحت کنار خانواده اش است و حضور فعالی هم در اینستاگرام دارد. حالا او در جدیدترین مورد، تصویری از خودش کنار پسرش، بردیا مجیدی را به اشتراک گذاشته است.

نکته جالب این عکس که بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی هم به آن اشاره کردند، بزرگ شدن پسر فرهاد مجیدی و تغییر ظاهر اوست.

فرهاد مجیدی و بردیا مجیدی

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود