Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@02:46:08 GMT

کار سخت استقلال برای حفظ دیاباته/ 12 میلیاردِ ناقابل!

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۳۷۱۰

کار سخت استقلال برای حفظ دیاباته/ 12 میلیاردِ ناقابل!

مهاجم سیه‌چرده استقلال مشتریانی از لیگ برتر ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس دارد در حالی که حفظ او بیش از 12 میلیارد تومان برای آبی‌پوشان آب می‌خورد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، شیخ دیاباته این فصل در شرایطی به استقلال آمد که در بازی‌های ابتدایی نمایش قابل توجهی ارائه نکرد؛ اما پس از آن به مهم‌ترین عامل گلزنی آبی‌پوشان تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم سیه‌چرده استقلال با وجود اینکه در تمامی بازی‌های این فصل برای آبی‌ها به میدان نرفته؛ اما موفق به زدن 12 گل شده و شانس زیادی دارد تا به‌عنوان آقای گلی نوزدهمین دوره لیگ برتر دست یابد.

قرارداد دیاباته با استقلال 2 ساله است؛ اما برای سال دوم باید طرفین مایل به ادامه همکاری باشند و این موضوع باعث شده تا یکی دو  باشگاه لیگ برتری  و باشگاه‌هایی از حوزه خلیج فارس تمایل خود را برای جذب او نشان دهند. 

باشگاه استقلال مخالف جدایی دیاباته است؛ اما اگر مطالبات مالی او به موقع پرداخت نشود، بعید نیست تا او ترغیب شود و به حضور در تیم دیگری فکر کند.

این در حالی است که قرارداد دیاباته 550 هزار دلار است و اگر قرار باشد با قیمت روز دلار  این قرارداد تمدید شود، آن وقت باشگاه استقلال مجبور است نزدیک به 12 میلیارد تومان برای مهاجم سیه‌چرده تیمش هزینه کند. با توجه به افزایش احتمالی قیمت دلار دستمزد دیاباته نیز از رقم گفته شده بیشتر هم خواهد شد.

انتهای پیام/4048/پ

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر فوتبال شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد

سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو که تا تابستان سال ۲۰۲۵ با این تیم قرارداد دارد امروز قراردادی ۳ ساله را با این تیم امضا کرد و بدین ترتیب او تا تابستان سال ۲۰۲۸ هدایت اژد‌ها را برعهده خواهد داشت.

پینتو داکاستا رئیس باشگاه پورتو بعد از تمدید قرارداد با کونسیسائو گفت: با ‏کونسیسائو تمدید کردیم به‌خاطر همه کار‌هایی که برای پورتو انجام ‏داده و می‌دانم که در آینده انجام خواهد داد. حضور او گارانتی ‏موفقیت و پیروزی‌های بیشتر ما است.

سرجیو کونسیسائو هم بعد از تمدید قراردادش گفت: می‌خواهم از ‏رئیس باشگاه و اعتمادش تشکر کنم. این تمدید فقط به‌خاطر رابطه ‏دوستانه صمیمی ما که همه از آن خبر دارند انجام نشد بلکه هدفش ‏موفقیت ورزشی پورتو بود. ما در چهار سال گذشته شش جام ‏گرفتیم. می‌دانم که به زودی شاهد انتخابات ریاست باشگاه هستیم. ‏من قراردادم را تمدید کردم ولی همه می‌دانیم که کار کردن در اف‌سی ‏پورتو به قرارداد ربط ندارد و عشق و علاقه می‌خواهد. این باشگاه، ‏باشگاه قلب من است و من این شانس و افتخار را داشته‌ام و دارم ‏که به آن خدمت کنم.

کونسیسائو از سال ۲۰۱۷ هدایت پورتو را بر عهده گرفته و با ‏این تیم سه‌بار قهرمان لیگ پرتغال شده و سه جام دیگر هم به ‏دست آورده است. پورتو در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در رتبه سوم ‏جدول لیگ پرتغال قرار دارد. ‏

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • «قرارداد سلف ارزی» چگونه به ثبات بازار ارز کمک می‌کند؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده