Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@12:31:03 GMT

کشف ۱۹ تن آرد قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۳۷۶۱

کشف ۱۹ تن آرد قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف ۱۹ تن آرد قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سردار ماشاالله جان‌نثار اظهار کرد: در راستای جلوگیری از خروج کالاهای اساسی و مورد نیاز هموطنان از کشور، مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی و نیز رصد شبانه‌روزی تحرکات مرزی و  بررسی دقیق خودروهای سنگین موفق به کشف ۱۹ تن آرد قاچاق از یک دستگاه تریلی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: مرزبانان این فرماندهی با تجسس دقیق خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی که حامل بار گچ است، مشکوک شدند که پس از بازرسی دقیق مشخص شد که بار خودرو در واقع آرد بوده که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در کیسه‌های گچ جاسازی شده است. وی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی ۱۹ تن آرد قاچاق را یک میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال برآورد کردند. جان‌نثار با اشاره به اینکه راننده خودرو تحویل مراجع قضایی شده، بیان کرد: خودرو مذکور توقیف شده و محموله آرد پس از توقیف تحویل نماینده اداره صنعت و معدن شده است. فرمانده مرزبانی خراسان رضوی تاکید کرد: عبور کالای قاچاق از مرزهای این استان خیال خام قاچاقچیانی بود که امروز در دام هوشیاری و دقت مرزبانان این فرماندهی محصور شده‌اند و به لطف خدا با هوشیاری مرزبانان، قاچاقچیان و سودجویان هرگز نمی‌توانند نقشه‌های شوم خود را عملی کنند. منبع: فارس انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تایباد هنگ مرزی کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

سرهنگ عرب فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: مأموران پاسگاه سهل آباد شهرستان نهبندان در زمینه اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های فرعی شهرستان به ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند. 

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورد‌ه‌های نفتی را کشف کردند. 

سرهنگ عرب اظهار کرد: مأموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی