Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@07:57:51 GMT

زنده: واکنش‌ها به خداحافظی ایکر مقدس (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۳۷۷۸

زنده: واکنش‌ها به خداحافظی ایکر مقدس (عکس)

دروازه‌بان افسانه‌ای باشگاه رئال مادرید سرانجام امروز به صورت رسما خداحافظی خود را از مستطیل سبز را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه" پس از گذراندن سال‌های رویایی برای ایکر کاسیاس در مادرید، این سنگربان مادریدی در سال 2015 تصمیم به ترک رئال گرفت و راهی پورتو شد؛ او پس از 5 سال بازی پرفراز و نشیب در درون دروازه این تیم پرتغالی، به دلیل بیماری قلبی مجبور شد ماه‌ها دور از فوتبال باشد و در بازگشت دوباره‌اش هم چندان فرصت حضور در درون دروازه پورتو را پیدا نکرد تا با 116 تجربه حضور در دروازه قهرمان پرتغال، به فوتبال خود پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کاسیاسِ 39 ساله این تصمیم خود را برای خداحافظی با مستطیل سبز را امروز رسما اعلام کرد و قرار است طبق اعلام مدیران باشگاه رئال مادرید، به زودی در چارت مدیریتی این باشگاه پرطرفدار مادریدی حضور یابد؛ در ادامه واکنش‌ها به خداحافظی این دروازه افسانه‌ای و تاریخ‌ساز فوتبال اسپانیا را با تجربه 23 قهرمانی و کسب عناوینی چون بهترین دروازه‌بان قرن از سوی سازمان افتخارات فوتبال، بهترین دروازه‎بان تاریخ جام جهانی از سوی یوفا و افتخارات پرشمار دیگر را باهم می‌بینیم:

 

 

 

 


۱۹:۳۵- سانتیاگو کانیایزارس دروازه سالهای نه چندان دور رئال مادرید در واکنش به خداحافظی سن ایکر در توییتر خود نوشت: ایکر بزرگ، میراث شما برای تاریخ باقی مانده است. خیلی ممنون

 

 

 

 


 

۱۹:۳۰- توییتر گنجینه افتخارات باشگاه رئال مادرید با انتشار تصویری از دوران کودکی ایکر کاسیاس به خداحافظی این دروازه‌بان افسانه واکنش نشان داد.

 

 

 


۱۹:۲۵- کاسمیرو هافبک دفاع رئال مادرید عکسی خود در کنار کاسیاس در صفحه توییتر خود گذاشت و نوشت "برای همه چیز ممنونم".

 

 

 

 

 


۱۹:۲۰- جانلوئیجی بوفون سنگربان افسانه‌ای فوتبال ایتالیا درباره خداحافظی همتا و رقیب خود در فوتبال اسپانیا متن جالبی را منتشر کرد: آنها می گویند رقابتی که بین ما بود باعث شد از دیگران بهتر شویم، اما ما به سطح ایده آل و بهترین حالت خودمان نرسیدیم. شاید این جستجوی بیهوده در راه رسیدن به کمال همان چیزی باشد که ما را تبدیل به آنچه امروز هستیم کرد. ایکر، بدون تو همه چیز کمتر معنی داشت.

 

 

 

 


۱۹:۲۰- تیبو کورتوا سنگربان فصل جاری مادریدی‌ها که توانست کارنامه درخشانی در باشگاه رئال رقم بزند با استفاده از عباراتی چون بت، رقیب، مرجع و ... درباره کاسیاس نوشت: "شما در بسیاری از جنبه‌ها نمونه هستید".

 

 

 

 


۱۹:۱۵- سرخیو راموس کاپیتان پرافتخار رئال مادرید هم با انتشار تصویری از لحظه بوسیده شدنش توسط ایکر کاسیاس به خداحافظی او واکنش نشان داد.

 

 

 

۱۹:۰۰- آندرس اینیستا هم‌بازی کاسیاس در تیم ملی اسپانیا و رقیب او در تیم بارسلونا با انتشار متنی در توییتر خود برای کاسیاس خانواده‌اش در دوره جدید زندگی‌او آرزوی موفقیت کرد.

 

 

ایکر کاسیاس تیم ملی اسپانیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ایکر کاسیاس تیم ملی اسپانیا رئال مادرید باشگاه رئال ایکر کاسیاس دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!