Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@15:29:18 GMT

مدافع محبوب استقلال علیه فرهاد و شاگردان

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۳۸۰۲

مدافع محبوب استقلال علیه فرهاد و شاگردان

مدافع سال‌های نه چندان دور استقلال حال در قامت سرمربی باید تیمش را مقابل این تیم ارنج کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بدون تردید حساس‌ترین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر در مشهد رقم خواهد خورد؛ جایی که شاگردان فرهاد مجیدی برای ادامه روند خوب خود به دنبال پیروزی مقابل شهر خودرویی هستند که هنوز طعم شیرین پیروزی را سرمربی جوان و جدید خود نچشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهراب بختیاری زاده که یکی از پیشکسوتان محبوب در میان هواداران استقلال است و خاطرات خوبی هم برای هواداران آبی‌پوش از سالهای بازی خود به جای گذاشته است، در چهارمین تجربه سرمربی‌گری‌اش در شهر خودرو باید به مصاف تیم سابق برود.

بختیاری زاده که با شکست در جم کار خود را با شهر خودرو شروع کرد و سپس مقابل تراکتور مدعی و صنعت نفت آبادان متوقف شد، برای آن‌که مشهدی‌ها را امیدوار به کسب سهمیه آسیایی نگه دارد محکوم به پیروزی در این دوئل شش امتیازی است؛ بدون تردید جدال پنجشنبه شب شاگردان بختیاری زاده و مجیدی دو سرمربی جوان و تازه‌وارد فوتبال ایران، بر کسب سهمیه آسیایی است که فعلا شانس آبی‌ها از عنابی‌پوشان مشهدی بیشتر بوده اما سهراب می‌تواند با پیروزی مقابل تیم سابق خود هم اعاده حیثیتی کرده باشد، هم اولین پیروزی‌اش با شهر خودرو را جشن بگیرد و هم شانس آسیایی شدن مشهدی‌ها را دوچندان سازد.

این دیدار که جدال آغازین هفته بیست و هشتم به شمار می‌رود، پنجشنبه ۱۶ مرداد در ورزشگاه امام رضا(ع) و از ساعت ۲۰ آغاز خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهر خودرو سهراب بختیاری زاده شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران

هواداران استقلال که امروز مجوز حضور در محل تمرین تیم محبوب خود را پیدا کرده بودند، بعد از ورود به کمپ مرحوم حجازی تمرینات تیم محبوب شان را از نزدیک تماشا کردند.

به گزارش همشهری آنلاین در این تمرین آتیلا حجازی فرزند مرحوم ناصر حجازی که به تازگی حکم سرپرستی باشگاه استقلال تهران را دریافت کرده است هم حضور داشت.

tags # آتیلا حجاری ، استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • وداع با یکی از بهترین معلمان رسانه؛ راز محبوبیت اسکویی چه بود؟
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • پیروزی شش گله سرخپوشان هرات مقابل استقلال کابل
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران