Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:05:31 GMT

شناسایی ۵۰۸ آزاده در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۳۸۲۹

شناسایی ۵۰۸ آزاده در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری گفت:بنیاد شهید در صدد است با برنامه‌های آبرومند از جمله کنگره ملی «الماس‌های درخشان» از این عزیزان تجلیل کند.

به گزارش ایسنا، فریبرز نجفی در نشستی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور برگزار شد، بیان کرد:  آزادگان عزیز شرایط سخت جامعه را کاملا درک می‌کنند، شأن و منزلت این عزیزان اجازه مراجعه به ادارات جهت دریافت حقوقشان را نمی‌دهد و متانت و بزرگی آن‌ها مسئولان را شرمنده کرده است برای همین حضور در منازل این عزیزان تسلی خاطر آنها خواهد بود که امید است هر چه زودتر ویروس کرونا ریشه کن شود تا این امر مهیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری درمجموع ۵۰۸ آزاده سرافراز دارد، افزود: آزادگان در دوران اسارت آبروی نظام و کشور را حفظ کردند برای همین بنیاد شهید در صدد است با برنامه‌های آبرومند از جمله کنگره ملی «الماس‌های درخشان» از این عزیزان تجلیل کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به هم‌زمانی سی‌امین سالروز ورود آزادگان به میهن و چهلمین سالگرد دفاع مقدس توضیح داد: به نمایش گذاشتن ایثارگری این عزیزان در دوران دفاع مقدس اگر به‌خوبی انجام شود باعث تقویت روحیه ایثارگری در جامعه از جمله جامعه پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا خواهد شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزادگان دفاع مقدس چهارمحال بختیاری چهارمحال و بختیاری بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد

به نقل از روابط عمومی اداره کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری؛ آیین کلنگ زنی مجتمع پرورش اسب با حضور احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی، عبدالغنی فرماندار شهرکرد و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید

رو نمایی از پیش نویس سند توسعه اسب در کشور

این مجتمع در زمینی به وسعت ۳۰ هکتار ساخته می شود و زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

ظرفیت این مجتمع پرورش اسب به تعداد دو هزار راس می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی جدید امروز در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان