Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس اتاق بازرگانی استان فارس گفت: در حال حاضر فعالیت واحدهای غیرمجاز لبنیات سنتی اشتغال واحدهای صنعتی ما را با مشکل روبه‌رو کرده و سلامت مردم را نیز به مخاطره انداخته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، جمال رازقی عصر امروز در چهلمین جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولتی با بیان اینکه از سال 90 برای ایجاد اشتغال اجازه فعالیت به واحدهای سنتی تولید لبنیات در استان فارس داده شد، اظهار داشت: در حال حاضر فعالیت واحدهای غیر مجاز تولید لبنیات سنتی اشتغال واحدهای صنعتی ما را با مشکل روبه‌رو کرده و سلامت مردم را نیز به مخاطره انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه واحدهای صنعتی تولید لبنیات  به طور مثال یک لیتر شیر را به قیمت 1000 تومان می‌خرند و وقتی آن را تبدیل به ماست می‌کنند قیمت تمام شده آن 1500 تومان می‌شود که باید 9 درصد این قیمت را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کنند، گفت: قیمت لبنیات در واحدهای سنتی گران‌تر از وحداهای صنعتی است اما مالیاتی پرداخت نمی‌کنند و فعالیت این واحدهای سنتی سبب بیکار شدن نیروی کار کارخانه‌ها شده است.

رازقی افزود: پیشنهاد می‌شود که فعالیت واحدهای لبنی سنتی فاقد مجوز تعطیل شود، واحدهای مجوزدار نیز حق پخش گسترده نداشته باشند و فروش آنها در محل باشد و نظارت و نمونه‌برداری مستمر از مواد اولیه و محصولات توسط اداره استاندارد و معاونت بهداشت صورت بگیرد.

مشکلات میکروبی فروشگاه‌های لبنیات سنتی شیراز بررسی می‌شودشیر مصرف شده در "لبنیات سنتی" باید از شیر پاستوریزه تهیه شود!فروشندگان لبنیات سنتی شناسنامه‌دار می‌شوند

انتهای پیام/ 422/ز

R7533/P/S6,61/CT11 بیشتر بخوانید... اصفهان| مراکز عرضه لبنیات سنتی شهرضا زیر ذره‌بین بهداشت؛ ساماندهی لبنیاتی‌ها آغاز شد نظارت بر لبنیات سنتی از وظایف سازمان استاندارد نیست‌ فرآورده‌های لبنی خام تهدیدی برای سلامتی/ رشد قارچ‌گونه فروشگاه‌های عرضه لبنیات سنتی در یاسوج قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اصفهان| مراکز عرضه لبنیات سنتی شهرضا زیر ذره‌بین بهداشت؛ ساماندهی لبنیاتی‌ها آغاز شد نظارت بر لبنیات سنتی از وظایف سازمان استاندارد نیست‌ فرآورده‌های لبنی خام تهدیدی برای سلامتی/ رشد قارچ‌گونه فروشگاه‌های عرضه لبنیات سنتی در یاسوج پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| غول گرانی بازار میوه و تره‌بار را بهم ریخت؛ آیا میوه‌جات داخلی هم با "دلار" خرید و فروش می‌شود؟ ۲ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند ۳ گزارش ویدئویی| بی‌نیازی ایران از واردات ورق فولاد/ ابرطرح نورد گرم ۲ فولاد مبارکه با نام سردار سلیمانی به امضا رسید ۴ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۵ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۶ ۴ شهرستان گیلان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت ۷ گزارش ویدئویی| سایه شوم دلالان بر سر شالیکاران شمال / وقتی واردات بی‌رویه ‌تیشه به ریشه برنج ایرانی می‌زند‌ ۸ گزارش| مرگ مرجان‌های دریایی و ‌انواع آبزیان در خلیج فارس/ خسارت‌‌هایی که‌ آلودگی‌ نفتی به اکوسیستم منطقه وارد کرد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| سایه شوم دلالان بر سر شالیکاران شمال / وقتی واردات بی‌رویه ‌تیشه به ریشه برنج ایرانی می‌زند‌ انهدام شبکه اخلالگر بازار ارز توسط وزارت اطلاعات/ تخلف یک میلیارد یورویی شبکه متخلف ارزی/ دستگیری اعضای اصلی در خراسان‌رضوی واکنش نماینده مردم نجف‌آباد به جوابیه استانداری اصفهان/ عدالت استخدامی برقرار شود کرونا شوخی‌بردار نیست/ مسئولان بازدید از رسانه‌ها به‌مناسبت روز خبرنگار را به تاخیر بیندازند مهمترین اخبار تسنیم گزارش| آن سوی تقابل آمریکا با فناوری چین؛ پایان قرن آمریکایی،‌ آغاز قرن آسیایی تشکیل کارگروه مشترک سه قوه برای "جهش تولید" با مسوولیت جهانگیری سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است گزارش| بی بی سی و تداوم نقش تریبون برای ترور چرا سران صهیونیست به تهدید مجدد ترور سید حسن نصرالله روی آوردند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عرضه لبنیات سنتی فعالیت واحدهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با پیگیری‌های خبر خوزستان، در پی گزارش از مشکلات آبرسانی به واحد‌های تولیدی از خبر خوزستان طرح آبرسانی به این واحد‌های تولیدی آغاز شد.

رئیس آب و فاضلاب سالمد دزفول گفت: این واحد‌های تولیدی در طول ۱۰ سال گذشته آب مورد نیاز خود را از طریق تانکر تامین و همین امر موجب راکد ماندن و غیر فعال شدن بعضی از طرح‌های اشتغالزایی و‌تولیدی شده بود.


محمد باقر منش افزود: با اجرای این طرح که به طول ۶ کیلومتر انجام می‌شود،   مشکل آبرسانی به واحد‌های تولیدی سردشت دزفول برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  در مجاورت این طرح   دو روستا عباس آباد و غریب آباد نیازمند تامین آب شرب هستند که با تامین لوله مورد نیاز به این روستا‌ها آبرسانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم