Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، این تحقیقات که امروز نتایج آن در رسانه های ایتالیایی منتشر شد، توسط گروهی متشکل از نهاد L’Istat (نهاد ملی آمار و اطلاعات ایتالیا ) و وزارت بهداشت این کشور و با حمایت صلیب سرخ صورت گرفت.

 

اعلام ابتلای یک و نیم میلیون ایتالیایی به کرونا بدین معناست که بیش از دو و نیم درصد از شهروندان این کشور مبتلا به کرونا هستند و یا در طی ماه‌های گذشته به آن مبتلا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محققان در جریان یک کمپین بزرگ و از طریق تماس تلفنی با هزاران هزار شهروند ایتالیایی و انجام آزمایش خون برخی شهروندان به این نتایج دست یافتند. با این وجود اعلام شده که برخی از شهروندان حاضر به پاسخ دادن و یا ارائه آزمایش نشدند.

 

آخرین آمار رسمی منتشر شده حکایت از ابتلای ۲۴۸ هزار شهروند ایتالیایی به کرونا و مرگ ۳۵ هزار و ۱۰۰ نفر دارد.

 

تحقیقاتی که امروز منتشر شد، همچنین نشان می‌دهد که آمار مبتلایان در استان شمالی لومباردیا به مرکزیت میلان هفت و نیم درصد است، در حالی که در جنوبی ترین استان ایتالیا یعنی منطقه خودمختار سیسیل حدود سه دهم درصد است.

 

به گفته مقامات بهداشت و سلامت ایتالیا اکنون استان لاتزو به مرکزیت رم پایتخت این کشور، بیشترین شمار بیماران بستری شده در بیمارستانها را در خود جای داده است.

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کرونا آمار ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد

tags # رئال مادرید ، بایرن مونیخ ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • آخرین وضعیت بارش‌ها تا اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور + آمار استان‌ها کم‌ بارش و پر بارش