Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین نژادمنساری، مدیرمالی و منابع انسانی شرکت گهر پویش گام گفت: ۳۰نفر از کارگران بسیجی شرکت ساعاتی را پس از تعطیلی شیفت کاری خود را در امور خدماتی، ساختمانی یا نیمه کاره و به زیباسازی شرکت و جمع آوری زباله یا امور ساخت و ساز اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگران عنوان کردند: خداوند که توفیق خدمت و کار همراه با سلامتی را به ما داد موظف هستیم بخشی از کار را به صورت ایثار و بدون دستمزد در راستای خدمت بیشتر داشته باشیم.

سرهنگ محمد دستوری فرمانده سپاه مقاومت سیرجان هم گفت: بسیج کارگران در صنایع و معادن نیرو‌های کارآمدی در کنار سایر کارگران عزیز هستند که در شیفت‌های ایثار خود اقدامات خدماتی خوبی را به محیط کار عرضه می‌کنند تا موانع تولید بیشتر برطرف شود.

او افزود: این اقدام نیز همراه کمک‌های مومنانه است که ساعاتی از روز صرف توزیع کمک‌های مومنانه شود یا درشیفت ایثار و خدمت در محل کار قرار گیرد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه کارگران بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، غیرتی با اشاره به شکسته شدن بند خاکی نوده و طغیان تمامی رودخانه های بخش شاسکوه گفت: تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند و برای ماشین آلات سنگین و لودر جهت مدیریت سیلاب فراخوان داده شده است.

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • اولین اتوبوس‌ خودران شیفت شب جهان در سئول (فیلم)