Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید بنی فری مدیر تعاون روستایی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تلاش بدون وقفه و شبانه روزی پرسنل تعاون روستایی استان، ۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار کیلوگرم آرد معادل ۹۳۵ هزار کیسه ۴۰ کیلوگرمی بین روستاییان توزیع شده است.

او با بیان اینکه آرد توزیع شده در بیش از ۳ هزار روستا و برای جمعیت یک میلیون نفر توزیع شده است افزود: این محصول به منظور استفاده برای پخت خانگی و نانوایی‌ها توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنی فری با اشاره به اینکه تعاون روستایی آرد بیش از ۴۰۰ نانوای روستایی را تامین می‌کند، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا با نیازسنجی براساس افزایش جمعیت سهمیه آرد روستا‌ها را افزایش دهیم و با توجه به برداشت کیفی و موفق گندم در استان خوزستان امیدواریم در زمینه تامین آرد روستاییان مشکلی به وجود نیاید و نیاز آن‌ها به این کالای ضروری به موقع تامین شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع آرد تولید آرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد

ربیعی گفت: ۵۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی طی سال گذشته اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی از نصب ۲۵ دستگاه پست هوایی توزیع برای تامین برق متقاضیان میامی خبر داد و گفت: اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از مرحله نخست و دوم خط ۶۳ کیلوولت عباس‌آباد با هدف تامین برق دهستان فرومد تا مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد.

ربیعی ادامه داد: ۳۸ هزار متر شبکه‌ توزیع برق روستاهای طلوبین، گلستان، کوهان، هونستان، محمدآباد، جودانه و کلاته اسد از توابع میامی اصلاح و بهینه‌سازی کامل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل