Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:01:15 GMT

۳۵۰ واحد مسکونی برای ایثارگران گلستانی ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۴۴۹۷

۳۵۰ واحد مسکونی برای ایثارگران گلستانی ساخته می‌شود

گروه استان‌ها- مدیرکل بنیاد شهید گلستان از احداث ۳۵۰ واحد مسکونی برای ایثارگران استان خبر داد. - اخبار استانها -

اسرافیل وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: بنیاد شهید با همکاری وزارت راه و شهرسازی 30 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران کشور احداث خواهد کرد که سهم استان گلستان 350 واحد مسکونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیگیر افزایش سهمیه استان هستیم و به همین منظور نشستی با مدیرکل راه و شهرسازی استان داشتیم تا زمین‌های مناسب برای احداث این واحدها مشخص شود.

وزیری ادامه داد: 25 هزار سهمیه استخدامی برای ایثارگران کشور محفوظ است، همچنین طی تفاهم نامه بنیاد و وزارت صمت، از ظرفیت‌های اشتغال آزاد برای ایثارگران استفاده خواهیم کرد.

رئیس جمهور مقصران عقب ماندگی در ساخت مسکن را به قوه قضائیه معرفی کند20 میلیاردتومان به ساخت مسکن محرومان در مینودشت و گالیکش اختصاص یافتپرداخت 160 میلیون تومان وام ساخت مسکن به زوجین فرهنگی

وی اضافه کرد: طی نشست با مدیرکل صمت استان، از ظرفیت‌های استانی در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، تولیدی و توزیعی برای اشتغال ایثارگران گلستانی استفاده خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: پاداش پایان خدمت شهدا تا پایان سال 97 پرداخت شد و پاداش مربوط به سال 98 هم طی هفته‌های آینده پرداخت خواهد شد. همچنین ذخیره مرخصی شهدا از سال 91 تا سال 95 پرداخت شد و 65 درصد دیگر در مرحله بعدی پرداخت خواهد شد.

وزیری افزود: معوقات ماده 38 جانبازان پرداخت شده و در انتظار صدور احکام از سوی ستاد کل نیروهای مسلح هستیم تا مابقی آن پرداخت شود.

وی یادآور شد: طبق قول رئیس سازمان برنامه و بودجه، همه مطالبات ایثارگران تا پایان دولت پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/588/ ز

R41471/P/S6,70/CT1 بیشتر بخوانید... تلاش مجلس برای تصویب طرح دو فوریتی "جهش تولید مسکن" / ‌احداث ‌یک میلیون واحد مسکونی در سال احتکار ۵۰۰ واحد مسکونی توسط ۸ بانک/ مالیات خانه‌های خالی دستگاه‌ها و نهادها ۲ برابر افراد حقیقی است ۶۰ هزار قطعه زمین برای احداث واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی تامین شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تلاش مجلس برای تصویب طرح دو فوریتی "جهش تولید مسکن" / ‌احداث ‌یک میلیون واحد مسکونی در سال احتکار ۵۰۰ واحد مسکونی توسط ۸ بانک/ مالیات خانه‌های خالی دستگاه‌ها و نهادها ۲ برابر افراد حقیقی است ۶۰ هزار قطعه زمین برای احداث واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی تامین شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۲ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند ۳ گزارش ویدئویی| بی‌نیازی ایران از واردات ورق فولاد/ ابرطرح نورد گرم ۲ فولاد مبارکه با نام سردار سلیمانی به امضا رسید ۴ گزارش| غول گرانی بازار میوه و تره‌بار را بهم ریخت؛ آیا میوه‌جات داخلی هم با "دلار" خرید و فروش می‌شود؟ ۵ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۶ ۴ شهرستان گیلان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت ۷ آیت الله خاتمی: اجلاس خبرگان رهبری به تاریخ دیگری موکول شد‌ ۸ گزارش ویدئویی| سایه شوم دلالان بر سر شالیکاران شمال / وقتی واردات بی‌رویه ‌تیشه به ریشه برنج ایرانی می‌زند‌ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| سایه شوم دلالان بر سر شالیکاران شمال / وقتی واردات بی‌رویه ‌تیشه به ریشه برنج ایرانی می‌زند‌ انهدام شبکه اخلالگر بازار ارز توسط وزارت اطلاعات/ تخلف یک میلیارد یورویی شبکه متخلف ارزی/ دستگیری اعضای اصلی در خراسان‌رضوی واکنش نماینده مردم نجف‌آباد به جوابیه استانداری اصفهان/ عدالت استخدامی برقرار شود کرونا شوخی‌بردار نیست/ مسئولان بازدید از رسانه‌ها به‌مناسبت روز خبرنگار را به تاخیر بیندازند مهمترین اخبار تسنیم گزارش| آن سوی تقابل آمریکا با فناوری چین؛ پایان قرن آمریکایی،‌ آغاز قرن آسیایی لحظه به لحظه با لبنان|تکذیب شایعه حمله اسرائیل به بیروت؛ خسارت سنگین به تاسیسات اداری تشکیل کارگروه مشترک سه قوه برای "جهش تولید" با مسوولیت جهانگیری سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است گزارش| بی بی سی و تداوم نقش تریبون برای ترور درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای ایثارگران واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی با اشاره به پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی در سال گذشته برای جامعه ایثارگری گفت: این میزان تسهیلات به ۶۱۶ نفر ازجامعه ایثارگری استان پرداخت شد.

حجت الاسلام داوود میرزایی افزود: برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی، یکهزار و ۱۲۲ نفر معرفی شده بود که تعدادی از آنها نیز در نوبت دریافت قرار دارند.

حجت الاسلام میرزایی اظهارکرد: برای یکهزار و ۹۹۰ نفر از ایثارگران پارسال حدود پنج هزارو ۳۱۹ میلیارد ریال تسهیلات خرید مسکن پرداخت و برای ۱۰۲ نفر از ایثارگران هم مناسب سازی شد.

وی گفت: ۴۳۹ نفر نیز پارسال برای حرفه آموزی به مراکز آموزش فنی وحرفه ای معرفی شدند و دو هزار و ۷۵۲ نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر هم حق پرستاری دریافت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی، راه اندازی موکب رهروان شهدا توسط تشکلهای ایثارگری در مرز تمرچین، شهر نقده و ارومیه، برگزاری همایش تجلیل از خیّران ایثارگر و غیر ایثارگر استان، تولیدات مستند، نماهنگ، موسیقی، برگزاری نمایشگاههای هنرهای تجسمی، نمایشگاههای کتاب و اجرای تئاتر را از برنامه های صورت گرفته در حوزه ایثارگران استان در سال گذشته عنوان کرد.

حجت الاسلام میرزایی افزود: "طرح سپاس" دیدار با نزدیک به ۲۳ هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگر در منزل و برگزاری یادواره های شهری و روستایی از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی درسال گذشته بود.

آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار شهید، ۲۰ هزار و ۸۸۹ جانباز و دو هزار و ۵۷ آزاده دارد.

دیگر خبرها

  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش